Nothing

Nothing

2017年6月11日 星期日

關係逆轉年齡挑戰 (二)

關係逆轉年齡挑戰 (二)



Carter 23 歲時在朋友的婚宴裡認識改變了他一生的中老年女人 Connie

Connie 還有四年已到耳順之年也好, 知命之年也好, 或以取其音入伍之年也好,已 46 歲了. 打扮時外表大約只有 30 歲以下而且非常美麗, 輕盈短髮, 樣貌跟日星本田翼 Tsubasa Honda 有八成相似.幸好她以醫學微整型保持外表,徹底卸妝後並不是現今常說的所謂素顏, 是臉上丁點物質也沒有的純天然, 天然臉的她雖然變回3字尾年齡, 但仍然動人, 只是眼神帶點憔悴; 她單身, 事業有成, 連八房產物業及個人投資擁有超過一億萬資產; 她年輕時漂亮並且高學歷, 選擇伴侶要求高, 到30歲時還找不到合意對象, 寧缺莫濫,決意專注事業, 沒花費任何金錢在外表打扮, 工作上日與夜的拼搏, 38 歲時成功上任部門最高領導人, 但外貌已比真實年齡衰老十年, 更加難找到合意對像, 因此把門檻降低, 尋找醫學微整型幫忙, 仍找不到真心真愛伴侶, 但慶幸這八年來沒有太大花費下, 以儲蓄購買房產物業, 幸運地炒賣房地產從沒失手而且還有意想不到的超高回報,46 歲時已擁有八房產了. 當中七房產作為收租之用, 其一自住, 收租有可觀收入, 還有她正職高薪厚職,生活絕對是富貴的.

Connie 在別人婚宴上目的是找尋伴侶, 她定下目標 40 至 55 歲, 不用富有, 外貌中等或以上, 富幽默感;  整個婚宴上實際有不少男仕無論單身或有伴侶的也因她的美貌留意著 Connie, 但他們並不合 Connie 眼緣; 她並不知為何在這婚宴裡留意到 Carter 因他高帥外表嗎? 但他年紀看上比自己要求的年輕,估計他大約 30 歲左右, 因此她告訴自己忘記這不設實際的可能, 不再注意他, 尋找其他比較年長的;

另一方面 Carter 亦是像婚宴上的其他男仕般留意到 Connie 美貌, 但礙於自己年紀少, 他估計 Connie 30 歲, 恐怕她並不接受姐弟戀, 亦不了了之;



緣份若是到來時想要躲也躲不過, 他們各自由洗手間步出時, Connie 因手還沒乾透, 但電話震動她, 她只能用母指及食指從手袋拿出, 拿不穩電話跌在 Carter 腳前;

Carter順手在自己褲袋拿出紙巾, 彎下身替她拾起: 「小姐, 你用張紙巾扶乾嘅隻手先攞番個電話吖 .」

Connie:  「唔該晒呀」

Carter 鼓起勇氣跟 Connie 說:  「小姐依家未開席, 你坐邊圍檯架? 我可唔可以同你一齊坐呀? 」

Connie:  「先生你一個人嚟飲架?」

Carter:  「係呀, 唔係咁識其他人, 識都係啲好耐無見過嘅人, 無乜兩句, 小姐你呢?係咪都係一個人嚟飲架?」

Connie:  「係呀, 如果你唔驚我呢個大姐姐會悶親你, 無所謂, 一齊坐有人傾下計都好嘅 .」

Connie 與 Carter 傾談時發現他謙虛大方, 富幽默感, 有風度; Carter 發覺她溫柔細心, 完全看不出有任何港女特質,雙方也有好感, 但並沒有提及年齡, 他們倆一拍即合, Carter 告訴自己最多只是7年差別, 如果性格好, 也並不是問題; Connie 亦告訴自己他比要求的最低年齡較為年輕了點, 但只要對方不介意也並不會刻意提到年齡

婚宴後當晚 Carter已邀請 Connie 到另一酒吧再傾談: 「不如我地去附近間 Bar 再飲過吖 .」

Connie:  「唔好喇, 你見我成晚都無飲酒啦 , 因為我要揸車嘛 , 出去Bar 唔飲酒, 唔通飲果汁咩, 而且我又唔想飲太多甜嘢 .」

Carter 很失望地:  「唔知我哋仲可唔可以再見呢?」

Connie 看到他失望:  「如果你唔介意, 不如嚟我屋企飲啦 , 好唔好?」

Carter 喜出望外:  「好呀」

Connie 以她的座駕接載他到自己其中沒出租最大的家居, 進入室內, 令 Carter 感覺彷彿置身於豪華示範單位般, 內裡一切家具陳設美輪美奐, 潔淨無比, 舒適亮麗, 步進去讓人想擁有它及不願意離開的意願;

Carter:   「嘩 , 你屋企好大好靚呀, 自己買架?」

Connie:   「係呀, 我仲有幾間屋收緊租」

Carter:    「你真係叻 」

Connie:   「頭先响酒店因為要揸車無飲過酒, 依家飲唔飲啲紅酒呀?」

Carter 興奮地:   「咁可以飲多啲喇」

他們一同坐在柔軟度超乎想像的梳化上, 品嘗著上佳葡萄紅酒, 天南地北地傾談著, 了解對方的喜好, 傾談間亦知道對方的職業,Carter 失覺她的社會地位, Connie  自己的年紀已不介意另一半的事業, 因她已不用擔憂金錢上的問題, 只要對方對自己好已足夠.



他們把兩支紅酒喝光後, 在這舒適的梳化上 Carter 帶有輕微醉意看著 Connie, 擁吻她, 他們互相脫去對方衣服, Carter 血氣方剛, 急不及待舌吻她的身體, 在廳裡大戰了一回合, 他們到睡房來一個溫水花灑浴, 讓不同水力的花灑水柱沖刷到他們倆人身上, 如同按摩功效, Carter 又再次與她結合, 倆人滿足過後動作停頓, 繼而擁吻了整整半分鐘才分開, 再為對方清潔身體後浴沐完畢;  用鐘點工人早已擺放好的超順滑柔軟純綿大毛巾扶乾身體, Connie 穿上浴袍後,因沒有任何男仕浴袍在家,她遞 Carter 另一清潔的大毛巾包裹身體 ;倆人牽手坐上那寬敞 King Size 厚度 40cm memory foam mattress 的床上準備觀看電影, 電影尾段的情慾情節又讓他們再度大戰, 倆人極度滿足後擁抱著;

女人由 38 至 55 歲的性需求常達到頂峰, 而男人由 20  至 35 歲處於性需求的巔峰時期,極速興奮,快感強勁,過後容易重新興奮, 他們在性事上是剛剛配合到雙方需要, 但他們暫時還不清楚對方年齡;

Connie:  「不如你搬過嚟同我一齊住吖 .」

Carter:  「吓 , 唔會太快咩 , 同埋我唔阻住你咩 ?」

Connie:   「點會阻, 我都唔知幾想有個錫我嘅人同我一齊住.」

Carter:   「哈哈...你又知我會錫你.」

Connie:   「起碼你响床上好錫我吖 , 哈哈..」

Carter:   「但我份工唔同你啲 office 工, 星期六日要返工, 陪唔到你架, 同埋我唔可以隨傳隨到架, 到時你唔好港女上身就得喇, 最鬼憎啲港女性格.」

Connie:   「哦 , 呢啲係小事啫 , 如果你唔想返工, 可以唔返架, 可以搵份自己鍾意嘅工, 返又得唔返又得,有乜需要我會睇住你嘅 , 至於港女性格, 我都有少少架, 起碼我真係幾想有個鍾意嘅人多啲陪到我, 當然唔係日日24小時咁啦 , 起碼生日過時過節都陪到我啦. 」

Carter 內心疑惑, 這是想包養我嗎? 我堂堂大男人啊, 甚能給女人包養呢? 眼前這女人樣貌漂亮, 是年紀大了點, 而且溫柔體貼, 多些觀察可能會愛上她呢, 那樣跟她一起也是正常不過呢:  「 一係咁啦, 我間中過嚟住吓啦,  而且我哋都係第一日見,  都要比啲時間大家了解下先啦,我又唔係炮友, 都真係想搵個夾, 又真心對我好嘅女人架, 一定唔可以有港女性格, 勁多陰影.」

Connie 好像小鳥依人般靠在 Carter 的胸膛上:  「都好嘅, 咁你幾時鍾意响度長住都得架.」

(作為筆者觀感, 非常嘔心, 被一位與自己母親年齡差點相同的全裸女人嬌爹地靠在胸膛, 驚嚇程度到達頂點, 但又不能排除世間有可能找到這份真愛罷)

Carter 睡著後, Connie 起床到浴室卸妝, 在他還沒睡醒前, 她起床妝扮, 主要不能讓自己真面目給 Carter 看到,  還盡量不提自己的年齡.

(這樣建基於隱瞞欺騙的關係能長久嗎?)



他們確認男女朋友關係三個月後的週末晚上, Carter 如常在 Connie 家裡共聚春宵,  翌日早上,  Carter依舊需要返回商店從事售貨員工作,  Connie 載他到公司門前, 他倆位要好同事看到後;

心心B :   「你家姐定阿姨呀?」

妹豬 :   「吓 , 咁好送你返工嘅?」

Carter:  「吓 ? 佢好老咩 ?」

心心B :   「咁又唔係好老, 但睇落至少廿八九囉 , 我阿媽個樣大佢唔係好多架, 你知啦 , 依家啲女人好識由化妝進級成喬裝架嘛 , 我阿媽四十二歲扮起靚上嚟 , 三十幾歲都有人信架,哈哈...」

妹豬 :   「好心你唔好咁衰啦 , 可能頭先嗰個女人好後生架呢, 有啲人個樣唔襟老架嘛 .」

Carter:   「可能你阿媽個樣本身後生啲呢, 咁又唔好睇到其他女人咁老.」

心心B :   「你唔好話比我聽佢係你條女呀」

Carter:   「唔知架, 世事無絕對.」

妹豬:   「愛呢家嘢有時又真係好難理解架, 男人大過女人幾十年都好似無乜問題咁 , 但如果女人大過男人太多又好似唔係咁好咁喎 , 唔止外表唔襯,生理上都唔得啦 .」

Carter:   「嘩 , 你哋吖 , 十劃都無一撇, 講到咁嚴重架, 你哋都話佢睇落廿八九歲度啫 , 咁都係最多大我五六年咋 嘛 , 都可以接受嘅 .」

心心B :  「吓 , 你嚟真架.」

Carter:  「佢絕對係一個好女人嚟架」

心心B :  「咁佢個樣又真係幾靚嘅 」

妹豬 :  「如果真, 我都祝福你嘅 , 佢個樣又真係靚過好多十八廿二架.」



Carter 並沒有把他們所說的放在心上, 到黃昏下班時, Connie 到他公司門前接載他, 驅車到自己家的停車場, 在一輛新車側停泊車輛;

Connie 指著鄰車:   「鍾唔鍾意架車呀?」

Carter:   「好靚喎架車, 你又買新車呀?」

Connie:   「係呀, 但係買比你架.」

Carter:   「吓 , 好采我有車牌啫 , 唔係你要多部車做乜, 哈哈..」

Connie:   「我估下架咋 , 好多男仔都有車牌架啦 , 無你都可以考架嘛 .」

Carter:   「但我都無車位, 泊車好貴架.」

Connie:   「你咪响公司附近嘅停車場月租車位囉 , 我幫你搞埋保險就揸得架喇 , 總之你有乜需要, 我都會幫你嘅 .」

Carter 心裡並不習慣像被包養的感覺:  「好似唔係咁好喎 」

Connie 並不是想包養他, 只是一心對他好, 什麼也希望給他最好而已:   「點都好啦 , 我唔想你辛苦坐公共交通工具喇 」

Carter 只好接受她的好意:   「咁好啦, 多謝晒喎 .」

Connie:   「等你放工都未食飯, 我哋去邊度食好呀?」

Carter:   「吓 , 下次咁夜唔駛等我食飯啦, 我就話食無定時啫 ,你生活咁有規律, 餓得多對個胃唔好架嘛 .」

Connie 很感動有男人關心自己健康:  「唔緊要喇, 都唔係好夜啫 , 我哋不如食魚旦粉吖.」

Carter:   「好呀, 你鍾意食乜就食乜啦 .」

他們吃過晚餐後, Connie告訴 Carter:  「不如今晚又去我屋企瞓囉 , 好唔好呀?」

Carter:   「我要同屋企人講聲先喎 」

Carter 致電父母今天也不回家睡覺後, 他們一同步出麵店, Carter 牽著 Connie 的手步行返回她的家, 是夜倆人翻雲覆雨過後全裸地擁抱著;

Connie:   「我真係好想你搬過嚟同我住呀, 好唔好呀? 我已經幫你準備晒啲日用品架喇,不如就聽日搬過嚟吖, 唔駛帶好多嘢嚟架喇.」

這數個月來 Carter 感受到她對自己的愛, 而且細心溫柔, 非常感動:  「但我聽日都要返工喎 」

Connie:   「你請一日假得唔得呀?」

Carter:   「咁又唔係唔得嘅 , 我聽日搬過嚟啦 , 但我要同屋企人講先.」

Connie:   「你屋企人會唔會唔比架?」

Carter:   「咁又唔會, 我都咁大個人.」

Connie:   「我比屋企鎖匙,停車場同埋大廈閘咭你吖 , 我哋聽日分頭行事, 你搬過嚟 , 咁我幫你搞埋個保險, 你就揸得車架喇 .」

Carter:   「你真係諗得周到」

Connie:   「咁 goodnight 喇」

Connie 如常在 Carter 睡著後, 起床到浴室卸妝,在他還沒睡醒前, 起床妝扮.

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...