Nothing

Nothing

2017年5月9日 星期二

【Venus Minister I 之 離地情】 (三) Venus 到香港

(三) Venus 到香港

(新一頁)


2018年10月26日,一個橙黃色的黃昏,剛剛從那擠迫的港鐵出來的靈魂,還拖著好像飄起的身軀,不單身軀失去靈魂的疲憊,心底裡灰到像天快將塌下來般由港鐵接駁巴士站步行回家,在接近泰怡樓之際,看到一張天天也在幻想及期待,非常熟識的臉孔,超帥的站在我面前。微笑著,看著我,我的天,是Venus啊!

因為他實在太英俊了,附近的途人也多看了他幾眼呢!我立刻飛奔跑到他面前擁抱著他;

Venus:等你好耐啦!遲咗放工呀?

我:你嚟咗地球,你爸爸,媽咪  點算呀?(激動地淚流滿面!)

Venus:唔好講佢哋住,你想唔想我同你一齊返屋企見你父母?(同時用紙巾把我的眼淚式乾)

我:梗係想啦!

我們一同到家裡;

我:爸爸,媽咪,我帶咗男朋友嚟屋企食飯呀!佢叫Venus呀。

媽媽:吓,做乜唔早啲同我講,等我煮多啲好餸吖嘛!(媽媽由廚房出來,見到Venus,用那難以相信的眼神望著他。就連爸爸坐在梳化上都定了眼睛。)

我:爸爸,媽咪做咩咁望住人呀,好失禮呀!

Venus:世伯,伯母你哋好嗎?(不知從那裡來,手裡拿著一盒心形朱古力送給他們)第一次見面,少少意思,應該幾好食架!

爸爸媽媽:下次唔駛咁客氣買嘢過嚟架喇。

Venus:應該嘅!(他應該做足了功課,了解我們香港人的習俗呢。哈哈...)

晚飯的時候;

媽媽:Venus,你個樣唔係咁似中國人喎,但又係黃皮膚,係咪混血兒呀?

Venus:唔係呀,可能我父母個樣都係咁,所以佢哋遺傳比我啦。

爸爸:咁你做盛行架?

Venus:我做研究工作架!

媽媽:咁研究乜嘢架?

Venus:我研究星球架!

我:你哋唔好好似查家宅咁啦!(因為擔心Venus漏了星球人的秘密就不得了。地球會拿他來研究呢)

爸爸:都係想了解個女鍾意個乜人啫!

Venus:唔緊要啦,世伯伯母仲想知啲乜呢?

我:不如食完飯先至問啦,Venus試下啲雞吖!

Venus:好好食呀,好耐無食過啦!(心想,爸媽會否覺得奇怪,雞那麼普通食物也很久沒吃過,大件事了!)

我:好耐無食過呢種黃油雞啫!Venus啱啱由美國飛過嚟香港架,美國好少有咁好食嘅雞架。(嚇得我一把汗呢!而且我都是說事實,美國應沒有這樣好吃的雞,哈哈...Venus對著我笑。)

Venus再沒有表現出好像很久沒吃過的樣子了,鬆了一口氣。



晚餐完後,Venus告訴我父母想我帶他遊香港,爸媽當然沒反對呢。


我們行到街上近角落位前,Venus在一房車前停下,開了車門給我,我用疑惑的眼神看著他;

我:又係偷架?

Venus:買架!

我:你有地球嘅錢咩?

Venus:我帶咗好多地球好值錢嘅嘢過嚟,例如黃金,暫時用一年都應該無問題,但我都需要响香港搵份工。

他駕駛到一層類似西班牙別墅前,駛入車房,簡直不能相信我的眼睛,他可以富有到這樣地步。房車也不太覺,因為只是本田雅各最新型號房車。但這套房子在香港吋金尺土的地方也真是太離地了吧!由其我只是一個屋邨妹出身呢。究竟他帶了多少價值連城的東西來地球呢?他竟然跟我說;

Venus:呢間屋係你架!我用你個名同身份證買咗比你!

我:吓,你用咁多錢買間屋比我,你咪唔夠錢囉!

Venus:你唔好擔心呢啲問題啦!我一定會搵到好工架!

我:咁你幾時會搵工呀?

Venus:你返咗工時我咪搵囉!我已經入咗香港政府嘅身份証數據度,加咗我嘅資料,搵工無難度,哈哈...

Venus:唔好講呢啲嘢住。地球身份係假嘅,倩,你願唔願意嫁比我?

我:你為咗我連親人朋友都唔理,過嚟地球,我唔嫁你嫁邊個呀!

Venus:如果暫時比唔到名份你,你願唔願意同我一齊住?

我:係咪即係同居呀?(滿臉通紅)

Venus:係,但你父母會唔會反對呢?

我:依家呢個年代,我諗我爸爸媽咪好開通嘅,但我未同過其他人住架,有啲乜嘢要留意架?

Venus:哈哈...同我住唔需要留意啲乜架喎!就今日開始,好唔好?

我:咁夜?

Venus:一齊住同日夜有乜關係?而且我已經幫你準備晒地球上嘅日常用品架喇!哈哈...

我:原來有預謀嘅!

Venus:我嚟地球會為你安排一切架!

很感動,就這樣,我們就一起生活了,第一晚實實在在地擁抱著一刻才入睡,但請不要想歪了,Venus 沒有對我不規矩啊。


10月30日Venus22歲的生日,他像昨天一樣在公司大廈門前坐在車裡等著我,其實昨天,他的出現,公司有些同事見到已目瞪口呆了,很擔心有朝一日他會被其他女孩奪去。

燭光晚餐在家裡,我做主廚,給他一餐西式的;

Venus
以前响網上同啲女仔傾,佢地會比啲西餐相我睇,賣相無你煮得咁好等我試下先。(吃了一口)嘩!色香味俱全呀!過嚟地球後日日都可以食,好嘢!

我:係喎,會唔會影響你健康架?你駛唔駛禁食呀?

Venus
唔禁喇,跟番地球人嘅習慣試下先,何況我無帶啲糖過嚟。

我們的燭光晚餐把整支紅酒喝光了,我已八成醉了,但他好像沒有特別喝過一樣,非常清醒。只覺他不停幫我按摩手上的穴位,很神奇,經他按後,醉意已消除了差不多六成了;

Venus
不如沖涼瞓覺啦,你聽日仲要返工,好唔好?

我:好呀!


原來他在幫我按穴位前,已把按
浴缸盛滿了溫水。他把我抱起,放在床上,幫我脫去衣服,自長大以來不計嬰兒孩童時,除了醫護人員,第一次赤身露體在人面前,我緊閉著眼睛,不敢張開,到他把我放入浴缸才慢慢張開眼睛,看見他對著我微笑,難以形的害羞啊!立刻再閉著眼睛,心想按摩浴缸摩打動起了的水泡真是天下第一好設計,因它們現在可以遮蓋我重要部位啊。過了一刻,我感覺到他好像也坐在浴缸的對面,慢慢再張開眼睛成一線看看,他真的坐在我對面啊,嚇得我心跳急加速血壓飆升,立即把雙眼有多緊閉多緊,他哈哈地笑著,把我身體轉到背向他,幫我按摩及清背部;

Venus
你皮膚好滑呀!

我:好衰架,我好驚架嘛。(張開了眼睛)

Venus
你响我心目中已經係我女人架喇,唔駛驚!想你响我生日做我真正嘅女人,好唔好?

我:好衰架...(
又再撒嬌,但真是超級害羞)

他開始從我背面擁抱著,第一次肉體全無衣服阻擋下的接觸,還開始幫我清潔全身,嚇得我不敢郁動。我的天,他最後連我的私處也清潔呢!幸好是背向他,但這幸好就在他清潔完同時亦完,因為他把我轉身面向他,我立刻再閉上雙眼,他又再哈哈地大笑起來;

Venus
你真係好可愛呀!

他站起來,可幸還閉起雙眼,看不到他的身體。接著他拿起大毛巾把我抱起裹住,抱到床上去。


經過溫
而又有少許痛楚的纏綿我的第一次已給他了,我是他的女人了!我們全裸擁抱著,很溫暖,枕在他壯闊的胸膛上;

Venus
我係全宇最幸福嘅男人,有你呢個咁好嘅老婆。

我:我先係全宇
最幸福嘅女人呀,有你呢個零叚疵百份百完美嘅老公。

我:哎呀,我會唔會有咗架?我哋未結婚架喎!

Venus
放心,唔會,我已經用咗我哋嘅避孕方法。

我:吓,點架?

Venus
總之唔駛擔心啦,快啲瞓啦,聽日要返工!

一個Goodnightkiss
就睡覺了。


到週末,我已急不及待想介紹Venus給我的好友佩佩認識。因我事先已告訴她將會介紹我的男友給她認識,所以她也應會和她男友出現。在餐廳裡,佩佩還未到達,我和Venus正在研究餐牌。大約十分鐘後,他們到達了。看到他們的表情,我已見慣不怪了,只是對著他們笑;

佩佩:嘩,你男友勁靚仔呀!

Chris:係呀,我係仔,都覺呀,俊到呢!仲靚仔過啲明星呀!(佩佩和Chris是一般時下年輕人,香港的俚語多多少少都掛在口邊。)

Venus:你哋唔好講笑啦!

我:唔好一味講樣啦!你哋唔肚餓咩?等到你哋肚餓喇。

佩佩:見到你男友,肚餓都唔記得啦!哈哈... 仲未介紹呀!

我:係喎,佢叫Venus呀!(再指向他們)我最好嘅朋友佩佩,佢男友Chris。

Venus:好開心認識你哋,仲有多謝佩佩成日陪阿倩呀!

佩佩:講呢啲!我哋係老死嘛!

Venus:哈哈...你哋好風趣呀!阿倩有你哋啲知心好友,我就放心喇。

佩佩:你之前好唔放心咩?

Venus:之前我哋Long D點會放心呀!都唔响佢身邊。哈哈...

佩佩:倩,你睇下你個男友幾好,等你之前仲問我啲咁嘅問題,擔心你架嘛!

我:乜問題呀,咪傻啦!(想阻止她說出我擔心Venus 前度的事)

佩佩:係啦,我都傻傻哋嘅!(佩佩真醒目)(其實Venus又怎會不知道,他的聰明簡直超乎想像啊)

這週末的晚餐在輕鬆開心環境下吃完。


如是者,超甜蜜的生活己過了整個月時間。在這個月裡,我們的生活是當我在公司,他就會好像很忙的在家工作,我只是估計他還與火星裡的金星人聯絡吧,因為我的智識有限,在他對著電腦時看過他的電腦也不知他做什麼。

一天早上Venus駕車送我到公司大廈門前,他讓我下車後,居然把車轉彎駛到大廈旁的停車場裡。真想追上去問個究竟。但決定回公司後才 Whatsapp他。

坐到公司座位上,完成早上少量工作後,正想WhatsappVenus問他究竟。突然我部門CFO帶了一個我想像不到的美男子出現,介紹給我們認識。他是公司裡新請回來的香港區資訊科技主管Venus Yu 。還說,他與我們部門會有數據的接觸,所以介紹給我們認識。原來Venus偷偷地到我公司應徵部門主管。啼笑皆非!還要跟我姓!心底裡笑得我反了肚子呢!所有同事未見過他的,都報以我已見慣的眼光。在公司的第一天,因他是高層,有Welcome lunch,所以整天不能與我相見。

晚上在我們的小天地裡吃我準備的晚餐時,正式話題開始了,雖然在他駕車時都已問他,但不想令他駕車分心,沒有詳談;

我:比個咁大嘅驚喜我嘅?頭先問咗你幾時in,你話上星期五先至in。嘩,即in即請你呀?second in都唔駛呀 ?你真係咁正咩?哈哈...

Venus:哈哈...你覺呢?

我:好衰架,你係全宇宙最正架啦!

Venus:我做乜都係為你好架啦!

Venus:講開又講,你公司係研發生物科技架嘛,你平時需唔需要去睇公司嘅產品架?

我:研究室响總公司大陸,只可以睇佢哋order 所有物料嘅價格咋!

Venus:咁等我返去睇下先,其實都唔駛返去睇,我隨時都可以睇,只要我想,但留多啲時間陪我個寶貝嘛!(又用那殺死人的微笑對著我)

我:你唔可以咁樣對住其他女仔笑架!(Venus哈哈大笑!)


當天晚上我們又纏綿了一段長時間呢!


因他是公司高層關係,應該不需要接觸我這樣低中級管理層的,但Venus每天也來到我的座位邊跟我談話。加上他又超乎人類的英俊,令很多同事紅眼,特別是我上司Fiona,所以自這幾天後,她對我非常挑剔,用盡方法要我難堪。慶幸我上司的上司是位正直不柯明辨是非的男人,幫我說好說話。

只要Venus在,其他女同事大都假裝做事,實質密切留意他一舉一動,對我打聽他的一切,有些甚至知他是我男友,也主動出擊,已不知道有多少個在我不知情時出擊了!可能我樣貌普通,她們認為自己有機會吧!這樣的工作環境真是有些心灰意冷。相信Venus也估不到他有這樣大的影響呢!

Venus當然用有風度的方法拒絕她們,至少在我面前是。背後就不得而知了!

是日晚上;

我:你就好啦,咁受歡迎!(酸溜溜的)

Venus:呷醋呀?

我:除咗我眼見嗰啲,其他我唔知嗰啲呢?你點對佢地呀?

Venus:嗱!你唯一嘅缺點就係缺乏自信,我又點會睇得其他人上眼呀!

我:咁係吖嘛,咁多女仔送上門喎!

Venus:哈哈...咁我唔出街,好唔好?

我:唔采你!

Venus:哈哈...比啲自信自己啦,無一個人好似你個樣咁清純架!

Venus:而且你唔記得我係研究地球人人性架咩!佢哋想點,我又點會唔知呀!哈哈...


一路說一路擁抱安慰著我!

Venus:不過由我嚟到地球後,所有超自然能力都無晒,只有我與生俱來嘅智慧。我會盡我所能去保護你,公司有人蝦你,同我講,我有辦法對付佢哋,啲女仔我一眼都睇唔上眼囉!乖,唔好諗埋啲無謂嘢!

我:因為你太完美喇!

Venus:你先至係完美!

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...