Nothing

Nothing

2017年5月9日 星期二

【Venus Minister I 之 離地情】 (二) 與Venus虛幻的接觸

(二) 與Venus虛幻的接觸


  
公司回家坐港鐵途中,接到Venus電話;

Venus :倩,係咪搭緊港鐵呢?你估我响邊?

我:唔好話比我聽,你响附近呀?

Venus:唔係呀,知你呢段時間放工嘛,咪估你搭緊港鐵返緊屋企囉,哈哈….

我:嚇死人喇。

Venus :就係唔想嚇親你,所以同你傾下响咩嘢時間,最想我响你身邊囉。

我:其實我喺任何時間都想你响我身邊,當然沖涼時就唔好啦。不過最緊你要比signal我你响度囉。

Venus:咁不如我依家即刻响你身邊好唔好?定係你瞓覺前呢?

我:如果你依家响我身邊係咪可以一路同你傾架?

Venus: 唔得,金星政府對我地研究人員响地球嘅活動有太多限制,星球之間嘅通訊科技只可以响火星用。响無地球人知悉嘅情況下就可以用。

Venus:等等,其實都唔洗吖,我哋可以用腦電波心靈感應溝通架嘛。一於咁話啦!以前就怕你驚,唔用啫,依家你都知我嘅存在啦,你又可以見到我個影像,雖然掂唔到我。好唔好?

我:都好喎,咁我係咪係唔駛講嘢,只係用個心同腦同你傾架?

Venus:係呀,等等,好快。

不知是否心靈感應是沒有時間差異關係,不到一分鐘,我看到Venus的影像就在我身邊。以下對話全是用腦電波溝通的。

Venus:倩,見到我啦!(因為坐港鐵,大部份時間是無座位的,就算有,也會讓給有需要人仕。他就在我站著近車門旁邊)

我:吓,咁快嘅?

Venus:我依家拖住你隻手呀。你睇下你隻手郁緊,哈哈...啲人以為你自己郁架,哈哈...

我:係喎,咁勁嘅!

港鐵回家全程談情,如是者我全程都笑容滿面,紅粉菲菲。傍人只以為我很開心而已。


(和Venus仍是影像腦電波溝通中)

回到家中,晚飯時;

Venus:嘩,我見你哋成日都食啲菜同肉,唔會太貴咩?

我:只係普通菜同肉之嘛。咁你哋食啲乜嘢架?

Venus:蔬果同肉類通常一年先食一次,平時只係食一粒好似類似你哋地球嘅糖嘅食物,就足夠我哋全日嘅營養同飽肚感架喇。因為肉類蔬果响火星好奢侈。但我哋每年食一次蔬果肉類後,要禁食一個星期,目的係為咗身體改善自體免疫機制。

Venus:我都係夜啲先再同你講,你食完晚餐,沖完涼先再見,好唔好?

我:好呀!


準備睡覺前,坐在床上上網找Venus,他已在我身邊了。

Venus:我响度喇!

他輕輕吻我的嘴唇

Venus:依家我可以答你之前嘅email喇,如果你想了解我多啲,我會盡量抽多啲時間陪你。

我:咁又唔好成日阻住你正常工作喎。

Venus:你咪問我,如果我嚟地球會唔會即刻死嘅,其實唔係你咁諗架,如果以我依家21歲經蟲洞穿梭地球定居唔再返火星,我都係21歲開始成長,不過會因為地球嘅環境食水影響,比响火星生活時短命啲,變番地球人嘅歲數,唔會再有200歲咁長命喇。相反如果地球人穿梭到火星,佢地唔會突然變番BB,幾歲過嚟,就幾歲,照我哋金星人移居地球後,對地球物質嘅反應,地球人响火星住,應該會長命啲,但仲未肯定,仲研究緊。時間改變只會發生於人或者物件經蟲洞穿梭而改變,無呢種光速穿梭,太陽系八大行星各自嘅年月日時分秒係相等唔會改變架。所以唔可以太多星球間多次光速來回,對人體適應力有影響,有機會令身體排斥,年齡只跟番相對長時間逗留嘅星球。我哋輸送啲地球人做實驗一定會响佢地瞓緊覺時,送佢哋到火星少於一秒,再送佢哋番地球時已經係兩個鐘後喇,但因為佢地瞓緊覺,所以唔會知囉。

我:好複雜呀!

Venus:暫時唔知如果地球人嚟火星會唔會好似我哋咁,可以因為火星生活習慣而長命,仲研究緊。因為我哋有金星人移居過地球,所以可以好肯定咁話比你聽,會因為生活環境改變,再唔會好似响金星或者火星時咁長命,飲地球啲水,仲會消滅我哋嘅女性基因添。所以一定要同地球人類交配先可以有生女機會。講到這裡,我滿面通紅。

Venus:好可愛呀!(輕撫著我的臉)雖然可以影像同你咩,但我唔會唔理你感受囉,同埋會尊重你嘅意願架嘛!哈哈...

Venus:快啲瞓喇,聽日再見啦!


一個goodnightkiss後Venus就消失了,這晚是這半年來睡得最甜的一晚!


(和Venus仍是影像腦電波溝通中)

一晚的充足睡眠,在港鐵裡返公司途中看網上新聞,看到一則有趣趣聞,美國有間餐廳出現靈異事件,多樣物件無原無故郁動或飛出。我即時想起Venus的金星人。正當我看到這裡,突然

Venus:哈哈..係我哋金星人嘅傑作呀!唔止咁呀,仲有時我哋啲人輸送地球人返佢哋張床,但錯咗地方,送咗佢哋响附近公園嘅長櫈上都試過架!(不知為何,他總是能在港鐵擠迫的環境中找到我身邊的空位?)

我:哈哈..咁都得?多數人以為撞鬼,又或者夢遊去咗公園架。

Venus:其實地球人見到啲嘢郁或飛起係我地做某啲實驗失敗咗呀,哈哈..

我:係呀?

Venus:仲有時地球人見到啲所謂鬼影咪又係我哋啲人失敗,現咗少少影囉,亦有啲地球人嘅腦電波間中同我哋嘅研究員通咗,所以睇到我哋架。

我:咁我以後都唔駛驚囉,最驚見鬼,知道係好似你咁靚仔嘅金星人駛乜驚,哈哈…

Venus:你都好靚女,好難形容嘅靚!(接著吻了我的前額一下(全因我們的身高差異,他還需要彎下身子呢))

我:呢個weekend放假去邊玩好呀?

Venus:我聽日有啲嘢要做,所以陪唔到你,不如聽晚深夜我哋去郊區遊車河吖,好唔好呀?

我:我唔識揸車架!

Venus:其實我哋呢度無車呢樣嘢架,要到另一個地方,只係用虛擬位置瞬間轉移器,touch幾個制就到架喇,而且operate古老機器難唔到我嘅,我都想試下,哈哈…

我:吓,啲人見唔到你架喎!

Venus:唔緊要啦,响郊區無乜人,仲要夜嘛嘛!

我:咁好啦!哈哈…

Venus:不如你依家休息下吖,咁返到公司更加精神做嘢嘛!

他全程車程只是牽著我的手,讓我休息。

到公司前,Venus與我道別,通常我到公司,Venus不會在我身邊,可能他不想我工作分心吧!只是間中在我公司出現,當我有需要幫助時,他一定出手幫助,由其工作不明白時,不知為何,他好像什麼也曉得的呢!


(和Venus仍是影像腦電波溝通中)


今天沒有Venus在身邊有點不習慣,好像過了很久,當我睡到半夜,Venus把我喚醒。

Venus:豬仔,起身出街喇!

我:好眼瞓呀!(其實我是在撒嬌呢!)

Venus:我已經搵到架車喇!專登搵架無咁顯眼嘅車,啲人唔會留意,咁咪見唔到無人架駕駛囉!哈哈…

我:你點搵架?

Venus:喺未經同意下借嘅..哈哈..

我:吓..咁咪偷囉!

Venus:哈哈…快啲.. 等你換衫..唔睇你,放心!

我們行到車旁,他為我開車門,不知他在那裡學的禮儀..哈哈..
一刻車啟動了。這是舊款車,但看不到他用車匙呢!很驚嚇。

我:點解你唔駛車匙嘅?

Venus:梗係唔駛車匙啦!只要點火開啟引擎咪得囉!哈哈…

我:你真係乜都得!

可幸,一路上在市區,因為舊車,又因太夜車少人少,最主要是他所到之處令交通燈剛轉紅即變綠。

Venus:都幾好玩嘅,但係速度太慢,太快你又可能驚,哈哈…

我:唔好太快呀,警察會捉架,到時唔知點算!

Venus:你想唔想學?

我:都想架!

Venus:等我下次搵埋車匙教你!

到大帽山某處停車,我們坐在車上,當然還有情侶惯常的擁吻,很奇妙,這次擁吻,我居然有濕吻的感覺呢!

我:點解嘅?(當然是心靈上問他。)

Venus:因為我令你感受到!

但我們只限於此,只是擁吻,到目前為止,他不會再進一步,很君子。

一個浪漫晚上完!


(和Venus仍是影像腦電波溝通中)

如是者,我們差多不多隔天就一起,每天也是大半天。過了下一個週末黃昏,Venus 這天不能陪伴我,我聽網上電台的深夜節目,是一個探索靈魂的節目,有一位聽眾至電電台,告訴節目主持。

聽眾:我好驚呀!依家仲病緊呀,上個星期我見到有架車司機位無人架,乘客位就坐咗個人响度,開得好快,所以影唔切相呀!

主持:會唔會因為你病眼花睇錯呀?

聽眾:就係因為見到鬼之後,先至大病到依家呀!

聽到這裡,我笑了出來。原來當晚有人見到我們呢!到星期一,我告訴Venus這事,及告訴他不要再玩這玩意了!

這樣的接觸,相處了數個月後,對他的愛只有越來越強烈。


有天晚上,Venus給我一個goodnight kiss後,我收到一個不認識的人Whatsapp 我一張照片,這照片中的女孩美到像仙女一樣!仙女也未能形容她的美貌呢!我立即回覆問她/他是誰,但得不到回覆。

翌日,我把這相片給Venus看,問他這女孩是否很美麗,他停了數秒沒有發聲,接著問我:

Venus:你幾時收到架?

我:琴晚你走咗之後囉。

Venus:你唔駛理呢啲無聊唔識嘅人。

我:但點解佢知我電話號碼嘅?

Venus:可能你有朋友比人hack咗部電話,知道晒佢啲朋友電話,咪個個人都send幅相囉。唔駛理佢。

我:但呢個女仔真係靚到不得了呀!

Venus:無你咁靚。

我無言,Venus真是對我愛得那樣盲目嗎?


(和Venus仍是影像腦電波溝通中)

過了數天,已沒有這人的任何Whatsapp。

但在Venus忙碌不能陪伴我的一天,她又Whatsapp我了,因她的Whatsapp,知道是她,不是他了。

Angel:你好,我是Venus金星的女朋友。

晴天霹靂,心想Venus說謊欺騙我!我並沒有回覆她。

Angel:我知Venus常常找你,但他並不愛你的。你是他的實驗品而已。不要太天真!

這時已接近崩潰,腦海裡一片空白!即時取消她,但怎樣都不能取消她,這時我知,她真是金星人了。唯有不看她的信息。
因心情已經像死了一樣,請了一天假回家,媽媽問我什麼事,我也聽不到,直行入房坐在床上。

媽媽很擔心地再問我:倩,乜事?你面色好差呀!唔舒服呀?唔好嚇媽咪呀!

此時我知,若果不給媽媽一個答案,她會更擔心,

我只好答她:係呀,唔係好舒服,比我休息下就無事架喇!

經媽媽的對答後,靈魂才好像回來,即時WhatsappVenus 。

我:你金星女友Angel剛剛Whatsapp我

他未能回覆,相信一定正在研究。但這次的不能即時回覆教我心痛非常。


除早餐,整天沒有吃過半點東西,連水也沒喝過一滴,除了感覺像世界末日外,亦感覺自己像一隻被放進實驗箱的白老鼠,被不人道的對待著!

父母當然很擔心我沒吃東西,多次叫我吃點東西,我只好叫他們放在冰箱,餓了我會拿來吃。他們才不再提我吃東西。

整天只是對著手機,望他怎樣的回覆。但他不回覆,晚上他到我的身邊。

Venus:倩,佢唔係我女友呀,極其量係ex!

我:唔好掂我,我只係你個實驗品!

Venus:你信佢講嘢都唔係無可能,因為佢都係金星人,而你又唔知我哋金星人咁多嘢,更何況你都知我之前隨意抽點你都係為咗個project,但我唔會咁無人道對待地球人架!就算實驗都只限响網上用各種唔同方法做,唔會親身去接觸架。

我只是不停地哭。

Venus:佢真名唔係叫Angel,我諗佢知地球人形容靚女,好似天使,所以叫自己Angel掛,過份自信!同樣我個名都唔係Venus,根本就無地球人類名。都唔知佢點解知我叫Venus,一定係問我researchteam嘅team member知架啦,唉,又有人無操守喇。

我:唔關我事!

Venus:金星嘅女仔多數都咁嘅樣架啦,無乜特別,最緊要佢份人嘅性格,响地球,你哋會形容佢濫交,比濫交更離譜都試過,其實金星人大部份都係咁,只有小部份人係正常性別關係。我就係知佢咁,先同佢分手。對於我嚟講,性格先至係一切!

我:咁佢做乜依家先走嚟同我講啲咁嘅嘢?

Venus:你上次比幅相我睇,我即時話佢,可能想報復,搵方法知我Venus個名之後,指名道姓咁比你知佢嘅存在啦。仲有佢本身唔係研究地球人類架,只係研究其他星體,又可能佢想同番我一齊掛,先至做埋啲咁無聊嘅嘢啦,唉...有金星人嘅頭腦,但做出咁無聊嘅事,佢做乜我都唔會同番佢一齊架啦。

我:即係你都曾經鍾意過佢啦。

Venus:坦白講,同佢拍拖時,從來都無好似有對你咁心動過。鄭重講一次,你依家再唔係我嘅實驗品!只要你想你信,你要我做乜都得。

我:其實呢幾個月你點對我,我真係好感動好渦心,如果係假,你哋金星人真係天生男女主角囉,不過我係實驗品呢個可能性又唔係無喎。我對你已經全情投入咗,依家唯有信你,唔係我都唔知可以點。

接著痛哭。Venus緊抱著我。



(和Venus仍是影像腦電波溝通中)


我是否看得整件事太簡單呢?還是我對待感情太單純?就算在地球,有這樣的關係已非常煩惱,此種關係已到達欲斷難斷,難捨難離的心情。更何況我有幸遇到外星人如Venus那樣完美的男孩。這時候是考驗我對Venus的信任了!

通常Venus不在我身邊時,佩佩間中會約我購物看戲,和她吃東西時。

我:如果一日突然有個女仔走嚟搵你,話你男友根本唔鍾意你,你會點?

佩佩:你拍緊拖呀?都估到啲架喇,自從你失過蹤後,有時心神恍惚,又有時紅粉菲菲。係咪呀?

我:係呀

佩佩:幾時介紹我識?

我:有機會先啦!答我先啦!

佩佩:我估佢係小三囉,即時問清楚呢個女仔乜來歷先啦。

我:如果係你男友個ex呢?

佩佩:咁就唔駛理佢啦!靜觀其變,睇下佢有乜搞作先囉!

其實沒有佩佩的意見,我也打算這樣面對。


但她的行動也未免太快了吧!Angel就在我和佩佩道別後,回家途中,至電給我,我沒有接聽。她開始傳信息,我本不想看,但又想知她有什麼動作,所以看了,不看還可,這一看把我心打碎了。

Angel:你和Venus是沒有將來的,他的父母嚴禁他作出到地球不回火星的決定呢!

為了雙方好過點,是否需要決斷點,不再理會Venus的一切?好讓他在火星生活得開心一點。因為親情是無可替代的。不能自私到令Venus失去親情。全晚以淚洗臉。


翌日;

Venus:做乜喊到對眼紅晒?你想唔想我日日都嚟陪你呀?

我:你個ex搵過我之後,再三考慮過我哋其實真係屬於唔同世界,好難一齊,長痛不如短痛,唔好一齊好嗎?

Venus:佢又同你講過啲乜呀?比個電話我睇!

我:唔比!

Venus:你唔比都得,我自己可以睇番,因為佢係由金星傳遞,只有金星研究團隊先可以睇到。又係有team member玩我啦,又比佢用我哋研究地球啲儀器。我依家即刻睇!

我:Venus唔好呀!

但已經不在身邊了。


(已再沒有和Venus任何接觸)

以下是以Venus在火星時發生的事,我當然不知發生何事,是我們的故事接近有個交代時,有金星人告知我的。他們的名字就不得而知了,只是以接近地球人的發音估計出來吧。

Venus看到Angel給我的最後一個信息後,他知道如果在這刻不做些事情補救,是不能挽回我們的關係。他正在與一個研究團隊成員的對話。

Venus:你係我最信任,最有人性嘅朋友,可唔可以幫我一個忙?

Sirius:乜事呢?

Venus:我想去地球。

Sirius:吓!犯法架,好耐以前有人試過,比政府知道後,用金星廢咗好耐嘅遠古死刑處決咗架!我唔會幫你囉!

Venus:為咗佢,死都要試一次。你幫我啦!

Sirius:比時間我諗下先!

Venus:無時間諗架喇,唔知我個ex又會做啲乜架喇!講開又講,你知唔知邊個team member比佢用我哋嘅儀器架?

Sirius:唔知喎,邊有人好似你咁大膽,要罰都做researchteam唔容許嘅事吖,好似你上次留阿倩半個鐘咁,你嗰次都算好運喇,罰得咁輕,我諗因為你係少數金星天才,佢哋先罰你咁輕咋!

Venus:真係唔知邊個比佢用?

Sirius:可能係Cephei掛,佢最近同你個ex好似好熟咁。

Venus:點都好喇,我唔試過唔心息,死都值得,金星人除咗我哋父母嗰輩,已經再搵唔到阿倩呢種人性架喇,就算响地球都好難搵到啦!

Sirius:你諗住同佢响地球做乜?唔好同我講,同佢咩呀?OMG!你嘅後代會有唔係純種嘅金星人架喇,而且數據分析,依家你仲係金星人幾十個天才之一添。

Venus:純種真係咁重要咩?

Sirius:純種唔係重點,而係你與生俱來嘅智慧呀!

Venus:哈哈...你又知我同阿倩嘅下一代唔可以遺傳晒我嘅智慧咩!一於幫我啦!

Sirius:真係要諗下,唔想金星人無咗一個天才,更加唔想無咗我响火星唯一嘅知心朋友。

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...