Nothing

Nothing

2017年5月9日 星期二

【Venus Minister I 之 離地情】 (五) Venus 返回火星

(五) Venus 返回火星


就在他回到家裡,Sirius接他回火星。

不幸地,當Venus 剛回到火星就給逮捕,原來是Angel告發他,因她得不到他,而想他死,亦想我不得好過。連Sirius也不知發生什麼事。

當我由醫院回家時,就收到Angel的Whatsapp 說;你看你害Venus被捕了,將會被判死刑了,早告訴你叫你死心,但你又令Venus到地球找你。你看,你一手造成的!

看到信息即時暈了過去,再甦醒過來又在醫院裡。在醫院裡哭不成聲。父母問我什麼事,我說Venus出事了,但又不能告訴他們什麼事。

原來Sirius緊接Angel 後Whatsapp我 :  我是Venus在火星的好友Sirius ,你首先不用擔心,方便我致電給你,請回覆我。

於是我即時回覆他,想清楚發生什麼事情。

即時收到Sirius的電話,找一個沒人的地方接聽電話;

Sirius:倩,你好,Venus經常同我提起你。放心Venus只係去地球而犯法被捕啫,仲未審。我會幫你睇住佢架喇。

我:原來佢嚟地球返去會被判死刑,你做乜唔阻止佢呀?如果佢要死,我情願佢無嚟過地球呀,可唔可以我過火星代替佢死架?(竭斯底里地哭叫著)

Sirius:我有阻止佢架,佢堅決我都無辦法!但你唔駛擔心,Venus唔一定會判死刑架!我會盡量就地球時間,講比你聽佢點,唔駛擔心,保重身體同埋好好照顧Venus同你嘅BB啦!

我:一定要呀!我可以做啲乜架?

Sirius:你只要好好照顧Venus嘅BB就得架喇!

我:總之有需要到我,即刻送我到火星吖!

Sirius:一切要睇Venus想點。係時候去見佢喇!


一個月後,Sirius致電我說,Venus的案件有轉機,叫我放心,同時Sirius詳細告訴我之前Venus和他的所有對話。我感動非常,Venus如此愛我,連性命也不管。



在火星上;


Venus要求即時上庭,在金星法官前交出他一早預備了的證物,商議了半小時後,如Venus預計,法庭決定撤銷控罪,元首還立即委派他監察全地球所有國家航天局,金星國防局及地球研究團隊會在火星全力支援他,無限制他在地球上所有活動,輕便配備器材及天賦超自然能力可跟身到地球。


慶幸他這次在地球發現航天局的錯誤研究,而不用因這次犯法而判死刑,亦因這機會造就全件事在他掌握之中,他預計他一小時後會返回地球。Angel的告發本是他準備會被判死刑前預計到的 !誰估到這變成幫助了他呢!連Sirius也沒有提及這計劃。只是再和我分開地球兩年時有些不捨及還有不肯定因素,所以哭了。


Sirius:你叻啦,唔早响!


Venus:我喺航天局時有暗示你聽架!哈哈...


Sirius:Angel咪比你激死囉!


Venus:唔理得佢咁多,依家要安撫阿爸阿媽,呢個係我一定要返火星嘅其中一個目的,佢地之前聯同阿哥細妹極力反對我同地球女仔一齊,依家總算有個好嘅結局,唔駛判死刑,可以同佢哋講我過地球做野,有機會返火星帶老婆仔女比佢哋睇。今次唔駛你接送喇!我有足夠設備。


Sirius:話時話吖,原來阿倩嘅性格真係咁難得架喎,頭先佢話可唔可以代替你死呀,勁感動呀,唔怪得你咁愛佢啦!地球仲有無啲咁嘅女仔呀?幫我搵下吖!


Venus: 梗係,你估流架!幫你留意下啦!不過真係好難搵到架!(笑得很甜)


Venus:10分鐘後我要出發地球,幫我準備下吖老友!
 


年半有多了,在Venus返火星前的悉心安排下,我的生活總算也安然渡過,

我又再次聽到我至愛的聲音在我身邊出現,看到他的影像了,我激動地講出很想講很久的說話;

我:好掛住你呀!(狂哭,這次是發出聲的,已快過我的腦電波了)

Venus:乖,我無事,唔好喊,你身體好嗎?B仔B女好嗎?

我:你想唔想見下佢哋呀?過嚟吖,佢哋响房玩緊,我未幫佢哋改名呀,等你幫佢哋改。我唔識金星話,只係教咗廣東話。B仔好叻,已經識好多嘢,嚇親我呀!一定係你遺傳比佢架啦!我日日都比你啲相佢哋睇架。咪住!你依家只係影,佢哋會唔會驚架?

Venus:咁我打電話比你吖!(仍用地球人不能看見的影像看他們)

Venus : 阿倩,比佢哋聽吖?

Venus:B仔!

B仔:爸爸!點解你咁濛嘅?(他們一同走到Venus面前)

B女:爸爸!

Venus:你哋都咁叻呀!哈哈...果然同爸爸心靈相通喎,爸爸只係影像見你哋呀,第一次聽爸爸把聲,你哋有乜感覺呀?(即時轉回影像腦電波)

B仔:好好聽呀,同媽咪一樣咁好聽!爸爸快啲返嚟吖!(B女想抱著Venus,但觸不到他而想哭)

Venus:B女唔好喊,爸爸依家係影像你係掂唔到架,等爸爸錫番!(她感覺到爸爸的吻後即開心地笑呢)

B仔:家姐講好少字架!我諗只有我明佢講乜囉!

我:哈哈...唔係講好少字,係未講得咁清楚啫!媽咪都明佢講乜架!家姐講嘢無你咁叻,但可能其他嘢好叻呢,你哋都係叻叻爸爸嘅仔女嘛!

Venus: 媽咪都好靚好叻架!

我:你會唔會返地球同我哋一齊?

Venus:會,一定會,你哋等我,好快!好想攬實你哋呀!我依家去準備喇!





這次回地球Venus出現我面前,是突然由影像漸漸變成實體,他的隨身物已在書房全出現並放置好了,是他帶我進書房我才知的呢。我問他為什麼可以帶從未見過的器材來地球,他很興奮地告訴我在火星審判的結果。他還告訴我,所有天賦的超自然能力不會被分離身體來到地球。我簡直不能相信啊!他告訴我一切後,把所有的設備用超能力隱藏了。
家中僱人見到突然出現的男主人感到奇怪,但見到他比相片還英俊,簡直難以相信的說;唔怪得之B仔B女咁靚啦!先生你想飲啲乜呀?

Venus:睇嚟我哋要幫仔女改名喇。倩,你有無諗過呀?

我:中文就有諗過,但都係你改好啲!又唔知你姓乜喎!

Venus:(他想了一會後)我家族祖先係做金星嘅第二決策人就好似中國歷史嘅丞相,我哋嘅姓氏有類似呢個意思,不如姓丞吖。家姐叫丞鎂絲,細佬叫丞劍銘,好唔好呀?

我:叫絲絲,銘銘呀?

Venus:係呀!阿絲阿銘都得!好唔好呀?哈哈...。補領佢哋張出世紙用呢兩個名啦 ,佢哋英文名,阿絲叫Maya Minister,阿銘叫Joshua Minister,父母名你用中文,我用英文名Venus Minister啦。呢啲都好似用正常途徑做好啲。仲有你想唔想响地球註冊結婚呢?想嘅話,我入政府數據庫加我哋啲資料入婚姻註冊處咪得囉,只要你唔介意唔係正常途徑就得喇。順便改番我個姓,之前急住搵你連姓都無加,無諗咁多,依家我哋全家齊齊整整,你梗係要跟我姓啦。哈哈...

我:我梗係跟你姓啦,咁你幫我响政府度改埋我個姓吖,唔駛搵律師搞,哈哈...

Venus:(擁吻著我)你係我嘅人!

Venus:响香港讀書生活,一定要身份証明。當然我都會教佢地嘢啦,分分鐘唔駛返學添,哈哈...

Venus: 我今次返地球有機會要去到唔同嘅國家做嘢,但唔一定要,因為可以响屋企攞到需要嘅數據,萬一真係要去其他國家,都應該幾危險。哈哈...

我:唔準呀!(想哭)

Venus:唔好喊,唔駛擔心,我可以handle到。仲有呢,遲啲我會帶你哋返火星見我父母,順便响火星註冊合法金星婚姻,好唔好?

我:但我同絲絲唔識同佢哋講嘢喎,我諗你依家响銘銘身邊,佢應該好快識金星話嘅 ,但你要教埋絲絲喎。

Venus:我可以做翻譯架嘛!哈哈...


當晚,我們兩年沒見面的關係,纏綿了很久很久!




我們就這樣生活得非常美滿。~~全故事完~~

~~Venus在地球的研究將會是下一個故事的開始~~

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...