Nothing

Nothing

2017年5月7日 星期日

【Venus Minister VI 之 成魔之路】 (一) Hugo 苦戀倩銅

【Venus Minister VI 之 成魔之路】 (一)  Hugo 苦戀倩銅


(Venus Minister V 之 愛與恨)提及 Hugo 已成功研究到利用他人的電波訊號誤導國防局以為目標監測人物一切電波活動正常,實際並不是被監測人的電波牆。當 Venus 在國防局時, Hugo 可每天探望倩銅,第一次再接觸倩銅時(還未有國民中毒事件前四年),倩銅很驚慌,因為她已接受了心理及精神科醫生的治療及丈夫貼身照顧,心情已平伏不少,Hugo 突如其來的探望令她一時間不知所惜;

Hugo: 倩,唔駛驚,係我呀, Hu 呀,我唔會傷害你架

倩: 我哋無可能架

Hugo: 我都話,你可以响呢一刻唔接受我,但你唔可以阻止我愛你架,我唔會迫你架(行到倩銅面前,雙手擁抱倩銅)

倩: (有一刹那驚愕,但感覺到 Hugo 熟悉的體溫及氣味後,就平伏過來,突然對 Hugo 的感覺又再次返回來)Hu小心啲呀,你會判死刑架

Hugo: 你唔駛擔心我,佢哋暫時搵唔到你同我嘅電波通訊架,我唔會比佢哋捉到

倩: 咁就好喇 

Hugo 再抱緊一些,倩銅亦很自然地好像返回幾年前的回憶般,頭枕在那熟悉氣味的胸膛上擁抱著他(因身高差異的關係)擁抱維持了數分鐘之久,之後他們天南地北地傾談了一刻,談到卓鋒時;

Hugo: 倩,我會幫你睇住卓鋒

倩:     好采佢响你度,我先放心,之前精神唔好,乜都好模糊,佢依家點呀?仲係咁好勝呀?

Hugo: 雖然佢成日想你過嚟同我哋一齊住,但佢仲係咁倔強,眼神仲越嚟越凶狠咁,但一提起你,佢個樣就好似平和少少咁。我之前講過比佢阿爸知佢眼神變得凶狠咗,佢阿爸唔信我。

倩: 你一定要幫我教好佢呀

Hugo: 倩咁我要返去睇住佢喇,你小心身體,我會日日嚟探你一陣,因為都係時間限制,我愛你,聽日見

如是者,他們每天相見,很珍惜短暫閒談及擁抱的時間, Hugo 從來沒有對倩銅不規矩最多只是有時坐下擁吻一刻。



Hugo 用同一種方法接觸自己的女兒,第一次與女兒見面;

Hilda: 爸爸,點解你可以見我嘅?

Hugo: 我用科技誤導咗國防局我哋之間嘅電波溝通

Hilda: 爸爸你真係個天才呀

Hugo: 女,但每次我唔可以見你太耐,响半個鐘內佢哋唔會發覺,過時就會知架喇

Hilda: 爸爸,咁不如你離開火星,去到令一個安全嘅星球吖

Hugo: 其實爸爸一早已經响自己個研究室裡面個暗室安裝咗個自己研究出嚟嘅蟲洞穿梭儀架喇,諗住同嗰個人鬥完,輸嬴都好,會穿梭去雙子座β星以後都唔返嚟火星架喇,點知比我遇到一個一生中最愛嘅女人,咁點可以離開佢太遠呢

Hilda: 劍銘個媽咪?

Hugo: 阿倩個二仔叫劍銘?

Hilda: 係呀

Hugo: 劍銘係你男友?

Hilda: 佢係我未婚夫呀,我哋下個月結婚喇。

Hugo: 咁快結婚?

Hilda: 爸爸,我已經19 歲喇,大個女架喇,劍銘都21 歲喇。我哋倆個都遺傳咗自己爸爸嘅智慧同思想,所以好成熟架喇

Hugo: 唔經唔覺我都45 歲喇,時間過得真係好快

Hilda: 爸爸,你望落依然咁超級靚仔咁後生,我諗我同你似兄妹多啲

Hugo: 女,你大個時都會咁後生,因為你遺傳咗爸爸好多嘢架嘛

Hilda: 爸爸,但你要諗清楚,你同劍銘媽咪一齊無結果架,佢已經結咗婚架喇

Hugo: 感情係好複雜嘅嘢嚟

Hilda: 就算佢未結婚,又當你一世都可以避過啲人捉,但你哋又唔可以光明正大响一齊,咁又有乜意思呢

Hugo: 如果有一刻可以同佢做夫妻,做佢另一個老公,就算死都值得。

Hilda: 爸爸,你真係好愛劍銘個媽咪呀,但如果你哋真係可以做到夫妻,咁我同劍銘嘅關係咪好複雜囉

Hugo: 咁你為咗爸爸,响佢嘅家庭可唔可以有兩個身份呢,我唔會要求劍銘咁做,但你係我個女,你同我一齊時,倩就係你媽媽,同佢嘅家庭一齊時,你一樣係可以叫佢媽媽架,只不過變咗佢嘅新抱啫,可唔可以?不過都無可能架喇,我相信到死都唔會有呢一刻。

Hilda哭著: 爸爸,你唔可以死架,我叫劍銘媽咪乜嘢都無所謂架,你要保護你自己唔好比人捉咗呀

Hugo: 乖女,爸爸無事嘅,佢哋暫時無咁嘅能力捉到我。仲有,你唔好怪我唔同你阿媽一齊,因為我同佢一啲感情都無

Hilda: 我唔會怪你,我都從來未見過佢。

Hugo: 女,你依家做緊乜嘢工?

Hilda: 我依家同劍銘一齊响醫學研究院做嘢,我做緊研究員,佢已經係腦神經科部門主管喇。

Hugo: 兩個都咁叻,你有乜唔識,記住問爸爸喎

Hilda: 一定啦,我爸爸係醫學奇才嚟架嘛

Hugo: 咁你有乜想問我, Mark 低等我嚟時可以問我,爸爸要走喇,遲啲再見!

他們每天會見一次,每次 Hugo 也會教導 Hilda 所有醫學知識令 Hilda 急速升為研究部部長,但仍未委派正式醫學專科,即所有部門有需要研究時亦需幫助。



劍銘和 Hilda 的婚禮當日,整個婚禮場地佈滿賓客,場面非常熱鬧。 Venus 和倩銅已是中青年,但外表並不比自己兒子劍銘相差太遠,感覺像兄弟或姐弟般。Hugo 和卓鋒在很遠處看著自己的女兒及大哥哥婚禮,Hugo很感動,但卓鋒並沒有太大感覺,只是說了句:媽咪係全宇宙最靚嘅女人。 Hugo 答這個當然啊。但之後就不時催促 Hugo 何時離開, Hugo 遠處看著倩銅,倩銅今天二兒子婚禮,本來她已是長不大的樣子,飾心打扮後,極像二十歲少女般的青澀可愛。 Hugo 被卓鋒不停催促下,對倩銅依依不捨地離開婚禮場地。

Hugo 與倩銅及 Hilda 每天見面的四年後,就發生(VenusMinister V 之 愛與恨)最後提到的金星國民中毒事件及四年內寥寥可數的人口失蹤事件。

Venus 正跟進近幾年間一些寥寥可數的人口失蹤事件,還有最新發現金星的國民中毒事件,他命 Brandon 及Abner 跟進中毒及人口失蹤事件, Brandon 命 Abner 到農業食物管理局抽取食物樣本交到醫學研究院的 Lester,自己調查人口失蹤案。

Abner 親身與下屬軍警部長到農業食物管理局抽取食物樣本放於不同保護試管內,以確保無人能在中途加入其他元素影響鑑證結果。食物樣本包括所有在農業食物管理局生產的食物,在農場裡的,未清洗的,已清洗的,未包裝的及已包裝的通通被抽檢。可準確分析在什麼程序出錯或有人下毒。

農業食物管理局局長對國防局軍部副指揮官 Abner 說:我哋管理局所有程序一定唔會出錯,監管嚴密到滴水不漏,無可能有人响任何一個程序落咗毒都唔知,除非有人研究到啲無可能發現到嘅病毒啦,因為程序上任何响食物裡發現嘅所有元素細胞份子都會經儀器分析,無任何元素儀器會走漏眼。

Abner 迅速交所有樣本到醫學研究院管轄的鑑識科學部鑑證。因Venus 不能挑戰自己舊同學Lester的學術能力,不能親身化驗樣本,必要相信醫學研究院的報告,國防局及醫學研究院的調查團隊只可等候化驗結果。化驗結果非常失望,亦好像驗屍結果一樣,什麼毒也並未發現。調查團隊並未氣餒, Venus命出動國防局所有人,抽絲剝繭地查看死者及病患者的飲食細節再作仔細分析。

Brandon 調查人口失蹤,在過去一年內,大約一至兩個月有一人至兩人失蹤,失蹤人口是普通金星人民,有男有女,並沒有星球研究員,可排除了有人私自經蟲洞穿梭離開火星。沒發現任何屍骸報告。因此毫無頭緒。列為懸案。




沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...