Nothing

Nothing

2017年5月9日 星期二

【Venus Minister VII 之 撒旦回歸】(三) 卓鋒行動

【Venus Minister VII 之 撒旦回歸】(三) 卓鋒行動



卓鋒經 SurfDor 跟契爸以往用的 Hidden  身份 (Venus Minister V 之 愛與恨提及) 於星際空間門的火星方位對火星裡的金星人民公佈:[請歡迎我的回歸]。


在卓鋒還未對外公佈前一分鐘, Venus 收到雙子座β星的元首通知通緝犯已返回火星。但還未來得及留意他的舉動,他已對外公佈自己回歸,火星裡的金星人民人心惶惶。


Venus 迅速召開緊急國防局會議;

Venus:  你哋都見到卓鋒响火星方位嘅 Announcement 架啦,佢呢句已經要比我哋知道佢嘅自信心有幾大

Brandon:  局長,我同Abner見到,都即刻試下追蹤佢嘅電波牆架喇,雖然都知機會微乎其微,但要試下架嘛,唉

Abner:  佢今次返嚟安排得所有嘢都好快下

Venus:  依家我哋暫時唔可以科技搵到佢住,Brandon 將振鋒最近嘅近照用模擬儀器預測佢八年後個樣,再用呢幅相通緝告示,任何人見到類似幅相年紀嘅卓鋒即舉報。Abner你派所有軍人軍警警察出動全國地毯式搜查卓鋒出嚟,最好你自己都親身出動,因為你身手好,有機會可以捉住佢, Brandon你出完告示之後同 Abner 分隊全力搜查。

Brandon, Abner:  Yes Sir



Venus 清楚知今天要應付的小惡魔需要一個非常大的科技研究團隊,人選包括從前的同學 Matt, Eugene, Hugo, Lester 還有自己二兒子劍銘及三兒子振鋒,劍銘現已是醫學研究院的副院長了,振鋒在國防局科技部是研究主任。因 Hugo 仍在服刑,Venus 根據國家安全為由要求元首特赦他的所有年期,提早出獄。緊急科技研究團隊初步會議中;


Venus:  好多謝大家為咗國家安全,放低晒自己嘅所有研究嚟呢度幫我手

Matt:  Venus唔駛講啲咁客氣嘅說話啦,身為金星國民係要出一分力嘅

Eugene:  我咁多年都係著重响學術教學上面,希望我真係可以出到力啦

Lester:  Venus 你放心,如果响醫學上有地方用到我哋,我同你個仔都會盡我哋嘅能力

劍銘:  (二十五歲的他,已是兩子之父,樣貌未及爸爸俊氣,但也是難得的英俊)係架局長(因已成熟,不便在工作時叫爸爸)

振鋒:  (他長得和爸爸一樣級數俊俏一模一樣的樣貌,但還帶點火星裡十五歲少年的稚氣) 局長爸爸,我諗我哋都幾有信心,如果咁多Uncle 幫我哋手

Venus: 我哋唔可以太睇少卓鋒依家能力,因為佢已經成魔喇

Hugo:  我會响我對上一次嘅加強版自我封鎖電波牆再深入研究下先,振鋒,你都過嚟我個研究室同我一齊研究吖 (看到振鋒令他回想到和卓鋒幼時的生活)

振鋒:  好呀,等我有機會同Uncle Hugo 學下嘢

Venus:  因為暫時唔知我個不肖子會有乜行動,Matt, Eugene, Lester 同劍銘要等下佢第一個行動再即時著手研究, Hugo 同振鋒開始你哋研究先,初步會議暫時响呢度完,多謝咁多位

散會後,Hugo 留下;

Hugo:  相信你依家同我一樣,個心好矛盾,好心痛要捉卓鋒,其實我真係要多少少時間去自我說服架,唉,諗深一層,阿倩都唔想見到卓鋒再錯落去

Venus:  唉,難得你依家同我一樣心態

Hugo:  知你依家一定好忙架喇,我同振鋒每日研究一段時間,之後會去照顧阿倩。

Venus:  真心唔該晒




不出一個月卓鋒已出動了,他到一夜店,因夜店的人大多內心空虛只顧及時行樂,陶醉短暫的刺激,很少理會別人的事,而且夜店普遍燈光氛暗,不易被人看清楚自己的樣貌,自己坐在一卡位,喝著烈酒,這八年他已喝下不少,一女子看到頂級英俊獵物,行近卓鋒;

女子:  嘩,你真係少見咁俊嘅靚仔嚟架喎,有無興趣同我飲杯呀?

卓鋒: 飲埋呢杯,就同我返屋啦,唔好嘥時間喇,你一定想架喇

女子:  哈哈..夠直接,我鍾意


卓鋒立即轉移自己及她到自己的房間,這次他做足前奏,令那女子滿足到極點,經過一輪情慾激烈搏鬥後;

卓鋒:  有無take嘢習慣?

女子:  試過,但好少

卓鋒:  想唔想試下打針方法?

女子:  (見卓鋒是如此一級外貌,與他一起進入仙境般虛幻又如何,一試無妨) 好呀


卓鋒注射一劑量入她體內,她迅速昏迷,再轉移她回夜店。

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...