Nothing

Nothing

2017年5月9日 星期二

【Venus Minister VII 之 撒旦回歸】(二)


 【Venus Minister VII 之 撒旦回歸】(二)  



Venus 再和 Hugo,Matt 商討;


Venus:  Matt 佢哋已經比咗調查報告我哋,咁你可以話比我哋聽佢哋嘅生態環境,生活習慣。咁啲化驗樣本一到手,Hugo可以化驗一啲最大機會嘅樣本先


Matt: 無問題吖,依家已經有佢哋初步生態環境,生活習慣嘅資料,佢哋同我哋唔同,佢哋唔係住地底,但成個星球比個保護網包住,因為星球遠離太陽系,欠缺陽光,只可以用星球嘅天然能源製造人造光溫室循環再用,水,氧氣大致上同我哋嘅方法差唔多,生活習慣都同我哋好唔同,有公共交通工具小型飛機。無用到腦電波功能,靠外太空多個星球唔同嘅衛星通訊,亦因為咁,佢哋經常收到其他星球嘅通訊資料,所以之前侵襲地球就係其中一個原因。唔運用我哋天生嘅腦電波功能,所以腦部無我哋發展得咁快。至於佢哋嘅食物種類無我哋咁多,全部都係經 Cosmos Trade 同其他星球交易返嚟,交易後,再自行飼養繁殖,肉類只有豬,牛,雞,無海產類,少菜,多果,都係有限食日。暫時就係咁多,研究團隊仲研究緊。


Hugo: 嘩,咁短時間就搵到咁多,唔怪得你以前讀星際太空系學院啦,Venus 就樣樣都得,但偏偏走去了解人腦人性,不過你就因為咁,我先至唔夠你快唔夠你鬥(內心很傷感),Matt 呢啲資料已經好夠架喇,收到樣本,我就根據我哋火星上次病原體化驗先


Venus:  Matt,  Hugo 唔該晒你哋先



Matt 離開了會議室;


Venus:  Hugo 呢啲係我哋同阿倩嘅緣份,無論你先或者我先識佢,我哋是旦一個都會唔甘心


Hugo:  所以如果佢醒咗,我唔會比佢再傷心,一心要佢以後人生都要係最幸福嘅女人,依家我暫時放咗出嚟,你又咁忙,我想代替住你去照顧住佢,你有無反對?


Venus: 無問題,但樣本一到,你就要著手研究架喇


Hugo:  (心裡無限喜悅) OK 一有樣本,即返嚟





Hugo 立刻轉移到倩銅病房,看到妻子,急不及待坐在床邊再和妻子傾訴,唱歌故事少不了,輕輕撫摸著她的臉。每天用原始方法用毛巾替她潔身,按摩她全身做運動,好讓她全身血液循環,不致身體肌肉壞死,為她檢查身體,留意她身體上所有的機能,監測著她的營養液,還加入更多自己研究的營養成份,除了醫護人員定時清理倩銅身上連接排泄物的容器,基本上在院醫生及醫護人員已不需工作,因醫生也不及他的醫學知識能力。晚上把自己的床推近妻子,看著她一刻才入睡。幾天後在他的悉心照顧下,倩銅的身體狀況很理想,其實 Venus 照顧妻子大致上是一樣,只是有兩處不同,就是加入營養液,及把床推近妻子。



這幾天好像很快過似的,樣本已經由 Cosmos  Trade 到達火星,還安全到達 Hugo 的研究室。他有多不願意放下妻子也得著手化驗樣本。


由豬開始化驗,沒有病毒發現,再每個樣本作一次化驗,結果全找不到,耐性地還原基本步,都是花了一個星期時間,就發現病毒的蹤跡,比上次的活動力情況更慢一倍需要二億萬份之一秒監測下才被追蹤到。病原體亦都是在豬隻身上,其實這算是不幸中之大幸,因為若果在雞或牛身上,會涉及其他副產品如雞蛋和牛奶,即若有人多吃了一份,病毒數量亦因此倍增,生存機會大減。 Hugo 立刻加緊研究疫苗。成功研發疫苗並交 Venus。Venus 認為雙子座β星應並沒有火星的醫學科技先進而轉交火星的金星醫學研考院大量生產,再經 Cosmos  Trade 經星球代理安全轉移到達雙子座β星,挽救了大部份生命。



在 Hugo 研究期間, Venus 到倩銅病房照顧她,他看到妻子的臉色好像紅潤了,報以會心微笑, Hugo 果然是醫學奇才,把妻子照顧得比他還好,他看看 Hugo 做了什麼會有如此功效,被他發現了有不同的營養液呢。 Hugo 臨離開醫院前,交代了最新的營養液成份給醫護人員才到自己的研究室。Venus開始照顧著妻子,其實他們同樣有醫學知識,所以照顧手法是完全一樣的。



完成逞救工作, Hugo 需要返回監房服剩下的刑期。



在雙子座β星的卓鋒,因時空穿梭後的時間轉變到此星球已八年了,他現已是一個就快23歲的成年人(比自己的大哥哥劍銘年輕兩年而已,比自己的細哥哥還要年長八年),看到自己在此星球研製的病毒一下子被發現及處理,知道一定是自己在火星裡的爸爸和契爸的傑作,他居然用自己在火星經常用的腦電波訊息雙子座β星的元首:今日就放你哋一馬,八年我都响呢度玩夠喇,係時候要返我老家喇,有機會再同你哋玩過。


用自己這八年來研製的時空穿梭經蟲洞返回火星。返回火星當然首要做的事,要尋找一個設備完整研究室,找到後,把研究室內所有東西轉移到自己的落腳地,快速地加入保護功能同時用了一種被自己爸爸破解了的加強版自我封鎖電波牆更難破解的改良加強版自我封鎖電波牆。這次他學會精明不再直接接觸爸爸及契爸。


接著在爸爸及契爸的電波訊號不在家時返回媽媽的家探望她,因他返回火星的其中一個目的是看看媽媽,但找不到她,開始竊聽家人的電波訊號,從而知媽媽在醫院裡,他趁爸爸及契爸不在醫院時,到醫院看自己的母親倩銅,到達病房,看到昏迷的母親很傷心,哭著;


卓鋒:  媽咪,做乜好地地會昏迷不醒架,我係你細仔卓鋒呀,好掛住你呀,你一定唔可以死架,你係我最愛嘅媽咪嚟架,我返嚟除咗要比啲顏色爸爸同契爸佢哋睇,其中一個目的係返嚟睇你架。做乜你個電波牆點都入唔到架,唔得,我一定要研究入到你個電波牆。媽咪我要走喇,唔係會比佢哋捉到架喇。(吻一下倩銅的手)(他的性格就是這樣奇怪,對自己母親好像有情意結般,無論他的魔性增加得有多恐怖,都不會忘記母親對他的愛)

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...