Nothing

Nothing

2017年5月6日 星期六

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (九)

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (九)


翌日,在實驗室裡,Hazel 又再一次行動,但卓鋒因昨晚剛和女友完了事而拒絕了她。 Hazel 心有不甘,再過兩天, Hazel 在卓鋒的辦工室再次挑逗他,還哭求著說,自己並不要求做正印女友,為何他不理會他,而卓鋒心裡想著,的確和 Hazel 有共同話題,加上在性事方面, 她又主動作出多方面的嘗試, 而性格方面, 她也是有愛心及可愛的, 和紫鈴相同, 將來相處理應和Hazel 更為合拍。因此和她擁吻著, 就在此時,紫鈴因 Hazel 告訴她有一文件需要拿來卓鋒的辦工室給他們研究價目,Hazel 刻意把門虛掩, 紫鈴看到一切, 滿腔眼淚放下文件, 就離開卓鋒的辦工室。


卓鋒正想走出解釋,但 Hazel 拉著他說:  Chester 其實佢同你嘅話題應該唔多, 你哋一齊唔會長久架,但我同你就唔同呢, 我哋有共同話題嘛, 思想又接近啲, 不如我哋正式開始拍拖吖, 好唔好呀?


卓鋒被她說中心底話:  又唔係唔可以試下嘅


他們當天就開始公開了關係。



到午飯前兩小時, 會計部一同事告訴紫鈴:   阿Ling, 乜你同你男朋友分咗手咩? 依家上面實驗室啲同事個個都知 Hazel 係佢女朋友喎


紫鈴知道後唯有極度傷心地辭去科學園的職位,決心補回一個月代通知金, 即時離開公司, 返回卓鋒的家執拾自己所有的東西,因眼中淚水不停流下, 無法看清東西, 執拾時間亦因此拖長了, 剛執拾完, 正想離開他的家,卓鋒剛巧返回家裡;


卓鋒:  你唔駛走得咁急架喎, 唔一定要搬架, 你屋企又唔夠地方住, 留响度住, 我呢度有房比你住架嘛


鈴:  (淚流滿臉) 我唔同你,有底線架, 就算你屋企有全個地球咁大, 都容納唔到我呢個微不足道嘅女人仔, 我屋企雖然細, 但所有屋企人個心都好闊大, 有足夠空間保護我. 好多謝你呢幾個月嚟咁慷慨嘅照顧.


卓鋒無言以對, 只覺若有所失般.



一星期後紫鈴決心離開香港到台灣嘗試找適合自己的新生活,遠離香港這個傷心地。


雖然卓鋒已再沒有接觸紫鈴,但紫鈴最後也電話訊息卓鋒: 丞先生, 找到和自己心意相通的人是很難得的, 你要好好握住幸福啊,祝你和她永遠美滿幸福快樂. 還有我將會下星期五晚上起飛到台灣, 只是最後的通知而已, 請不要放在心上, 並祝你的人生一帆風順.


卓鋒看到訊息後準備會到機場見紫鈴,但 Hazel 告訴他星期五有些工作上的研究和同事一起開會,他不能缺席。還告訴他星期六會搬到他的家一起居住.


星期六早上看到一則新聞昨晚由香港開往台北的班機墬毀, 全機人罹難無一生還,卓鋒立刻查看名單,看到  Wong Tse Ling 這一行,悲痛不矣,瘋狂地哭著,不知如何是好,關閉著自己,與外間斷絕聯絡。



腦電波訊息父母;

卓鋒: (狂哭著) 爸爸,媽咪,紫鈴飛機失事死咗呀

倩:  點解佢突然搭飛機架,佢去邊度呀?

卓鋒:  其實我同咗第二個女仔一齊,同佢分咗手,佢可能唔想有機會再見到我,所以想飛去台灣

Venus:  同第二個女仔一齊? 衰仔,你搞乜嘢呀

卓鋒:  嗰個女仔响地球算係好有智慧,同我有好多共同話題,性格又係有愛心好可愛架,我哋一齊咗之後,比紫鈴發現,咪唯有同紫鈴分手囉

Hugo:  仔,你做乜咁肯定個女仔係好架呢?

卓鋒:  同佢相處過架嘛,唔好講佢喇,紫鈴死咗,我先至發覺佢對我係咁重要架,而且我仲係佢第一個男人嚟架

Venus:  你個衰仔,連人哋第一次都攞埋,人哋一心一意去愛你,你仲同人分手,你知唔知有幾 Hurt 架

Hugo:  仔,你比晒嗰個女仔嘅資料我,我依家即刻同你去地球研究院分析下

卓鋒給資料 Hugo 後, Hugo 立刻轉移到地球研究院借用儀器,迅速輸入及開始接通她的腦電波分析初階段;

Hugo:  仲分析緊,但初階段已經比到個 negative 嘅評分喇,第一個評價好勝攻心計

Venus:  衰仔,你中計喇,唉,大好嘅女仔紫鈴

倩:  仔,媽咪知你依家好傷心,但你唔好再同嗰個女仔一齊喇,佢唔係好人嚟架

卓鋒:  唉,咁都比佢呃到,個腦都唔知做乜,只係識科學,點解唔可以好似爸爸咁叻識睇人吖

Venus:  依家都已經成為事實,咁你唯有寄情於工作,比心機搞好香港嘅污染問題先喇

Hugo:  你搞掂香港後,我哋再一齊研究全球啦,我同 Venus 已經著手緊架喇。

倩:  仔,唔好諗咁多喇,休息下先,有乜事再搵我哋啦

卓鋒:  哦



卓鋒立刻與政府聯絡停用 Hazel 這職員,再不與她有任何接觸,但 Hazel 不斷找他,訊息他,最後,他回覆: 紫鈴才是我的最愛,請以後不要再騷擾我,否則我會採取法律行動。


卓鋒寄情於工作,年中不停有無限多人主動投懷送抱, 有女亦有男, 但紫鈴的死亡對他來說是極度沉重打擊,由他入魔到遠離魔性, 第一次覺得亦是唯一一次覺得自己親手殺死人是多麼可怕, 而且自己是如此痛不欲生, 雖然紫鈴的死並不是他親自下手, 內心等同一手殺了她,還要後知後覺, 對她的愛是如此深厚. 由十二歲開始的性生活無限精彩, 突然發覺性也不外如是. 當有需要時, 只需分散注意力或可自己解決.


在實驗室閉關一年內把整個香港的空氣污染問題同步淨化,未來一年內也會空氣清新,設定全港再淨化日期為一年後,他開始著手處理土地污染問題。

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...