Nothing

Nothing

2017年5月6日 星期六

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (十二)

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (十二)



卓鋒的淨化香港空氣污染成果被地球所有國家發現, 爭相與他合作淨化空氣污染, 卓鋒因應地球所有國家的要求,有計劃開始與兩位爸爸一起研究全球性淨化核輻射的艱辛工作, 他向地球所有國家元首公佈將進行全地球合作性淨化核輻射方案, 結果卓鋒得到龐大研究資金由全球國家擁入.

卓鋒早於公佈方案前已很少返回科學園工作, 在全球國家資金擁入後,工廈除了有他私人的研究室, 中國國家更為他在同一工廈另外樓層建為專責淨化核輻射研究實驗室. 工廈電力負荷足夠供應他所有艱鉅研究, 為方便與兩個父親同步研究,火星虛擬電波牆儀器也轉移到此. 他不忘抽空與妻子通訊, 因要長時間搏鬥, 每天設定準時作息時間, 工作完回家前例必訊息通知妻子; 

回到家後卓鋒輕鬆地:  老婆我返嚟喇

再沒有抑鬱的紫鈴非常愛慕丈夫對他更有信心:  老公,浴缸開咗水加咗啲浴鹽, 你會無咁攰, 快啲入去relax 下吖

卓鋒又是例必擁吻妻子一刻. 他到房間裡的浴室浸浴後正想穿回衣服時;

紫鈴腦訊息丈夫:  老公, 你又做爸爸喇

卓鋒只穿回褲子飛快走出廳中, 坐在梳化妻子身邊, 輕撫著妻子的子宮位置興奮地說:  老婆, 真架?(健碩上身還有水點) 咁我要加多啲營養素比你喇, 老婆你同我入我實驗室吖

鈴:  老公, 你著返衫先啦,小心凍親呀

笑著穿回衣服. 他們把兩個兒子放進嬰兒籃裡一同到實驗室;

卓鋒: 老婆, 我每個星期都會幫你做基本檢查, 每個月會同你詳細產前檢查,依家同你做基本先,

他開啟虛擬顯示屏, 五指突如其來出現五個圓形看似海綿的虛擬小球, 他輕力按下紫鈴的脖子半分鐘, 再往她的手腕處按下一分鐘同時再在她的子宮位置輕力按下數分鐘,顯示屏就出現幾組數字, 包括上下血壓, 心跳速度, BB的心跳速度及腦電波強度.

看著數據的卓鋒:  老婆, 你體溫正常, 血壓同心跳都正常, 今次一個 BB 呀, 根據佢嘅心跳同腦電波分析, BB 應該有 6 個星期大喇, 佢心跳都好正常, 腦電波強度仲超乎想像呀, 咁細個已經咁強, 我哋呢個 BB 一定係智商極高架. 等我盡快研究到火星嘅超聲波儀同你一齊睇下我哋第三個 BB 吖.

鈴:  咁就可以睇到咁多嘢架喇? 咁咪可以睇到兩個仔嘅腦電波強度囉

卓鋒在兩個兒子的腦部各按一下:  老婆, 佢哋嘅強度無你依家肚裡面個 BB 咁強, 但都同我哋普通金星人一樣咁強架喇. 但真係要睇個數據就要用另外嘅儀器喇, 等佢哋大個啲先至驗啦.

卓鋒永遠把妻子的事放於第一位, 當下是研究到火星的超聲波儀看看妻子和自己的第三個小生命在妻子肚裡的活動情況.一個月內已研究成功, 放大了的虛擬顯示屏上看得清清楚楚小生命的一切;

紫鈴興奮地:  老公, 咁清楚嘅,但BB 仲好細個,

卓鋒:  係架, 得10個星期大, 差唔多架喇, 但個女睇落比一般女仔高啲

紫鈴驚奇地:  我睇唔到係女嘅

卓鋒指出位置給妻子看

紫鈴:  老公, 你唔指我都唔識睇呀

卓鋒:  老婆, 個女笑得好開心呀. 我依家幫個女睇下佢嘅體格包括頭, 身長, 四肢, 重量, 詳細睇下佢嘅腦電波功能同埋心臟功能, 再過多兩個月睇埋佢嘅內臟功能

正當紫鈴還看著女兒的小手小腳輕微的郁動時;

卓鋒:  老婆, 個女嘅智商應該同我一樣仲有機會高過我添, 心臟好健康, 預測佢將來嘅身高都好高下,但就無我咁高, 大約180cm度啦.

紫鈴:  哈哈.. 咁我同你個個講嘢時咪要顎到個頭好高,全家都咁高

卓鋒:  哈哈, 都係架,唔緊要, 我哋個個都坐响度同你講嘢, 你咪唔駛顎高頭同啲仔女講嘢囉.

紫鈴白丈夫一眼:  老公好衰架, 笑人哋矮.



兩個月後的檢查;

紫鈴興奮地:  老公, 囡囡個樣同你一模一樣架,佢係 BB 樣, 你係大人樣

卓鋒感覺特別:  係啦, 個女同我一樣,咪成個男仔頭囉

紫鈴反而非常開心地說:  女似你不知幾好呀, 你咁靚仔, 個女有你咁靚嘅輪廓, 就一定係全宇宙無一個女仔靚得過我哋個女啦.

卓鋒:  仲有呀, 老婆,個女嘅內臟功能都好健康呀

兩夫妻期待著他們的第三個小生命時, 卓鋒在火星的父母跟他們通訊;

倩銅興奮地:  仔, Hu 爸話比我哋聽你哋又多個 BB 喇

卓鋒倆夫妻擁抱微笑對望著:  係呀, 媽咪

Hugo:  仲要係個女嚟添

卓鋒:  咁你哋仲睇到啲乜呀

Venus:  睇到佢同我哋一樣咁高智商囉, 分分鐘高過晒我哋添呀, 包括你兩個哥哥

紫鈴:  吓, 乜响火星都可以睇到咁多嘢架

Hugo:  係架, 因為我哋仲聯接住你嘅腦電波囉

卓鋒此時沒有意思告訴紫鈴聯接腦電波分析有何用途, 若告知, 一來她未必會明白, 二來她必定不高興呢.

紫鈴:   咁就睇到囡囡嘅嘢架喇

Hugo:  係架, 但只係睇到同腦有關嘅嘢, 其他就要靠我哋個乖仔,你個好老公幫你喇

Venus:  我諗阿仔已經研究晒產前檢查嘅所有儀器架喇

紫鈴:  係呀爸爸, 我同卓鋒已經睇得好清楚喇,你哋金星人真係好犀利呀

Venus 內心很安慰, 這個新抱終於願意接受自己兒子了

倩吃醋地:  紫鈴好似未叫我喎

紫鈴:  吖, 仲有媽咪,Hu 爸

倩, Hugo異口同聲說:  算你啦, 紫鈴乖

卓鋒同時很興奮地說:  爸爸, 我個女同我哋同埋細哥哥個樣一模一樣架,幾搞笑呀, 大個咪成個男仔咁囉

倩:  嘩, 咁咪好靚女囉

Hugo:  雖然我個女都好靚, 但都只係少少似我, 好采佢智商有我七成, 但阿仔個女就唔同喇, 佢將會係神級靚女架, 宇宙又唔知有幾多男仔拜倒石榴裙下喇

卓鋒:  唔會成個男仔咁架咩

Venus:  點會呢, 佢係女仔嚟架嘛, 有我哋嘅輪廓, 但一定有女仔嘅特質架嘛, 呢個仔吖, 擔心埋呢啲

紫鈴:  咁點解今次個囡囡會所有嘢都同卓鋒一樣嘅

Hugo:  以科學角度嚟講, 阿仔今次嘅基因超強勁, 以人性角度嚟睇, 有可能你哋兩個都响深愛對方時結合, 而你又對我哋個仔全心全意無限付出, 心無雜念一心一意去掛住佢

紫鈴:  咁又係嘅, 我有咗兩個仔時前路茫茫,人生好似無咗方向咁

卓鋒看著妻子擁抱安慰她:  Hu 爸呀, 做乜無端端咁講嘢呀

倩立刻安慰紫鈴:  邊樹係吖, 我有咗銘銘同絲絲時,都係好愛卓鋒爸爸架, 佢哋都有幾成似我架, 都係第二胎先至同爸爸一模一樣之嘛.

Hugo:  我係話有可能啫, 但呢個機會係存在架, 阿仔要好好珍惜紫鈴呀

Venus:  响心理學角度嚟睇, 有呢個可能性係存在, 但點都好啦, 最重要我哋全部人都要珍惜眼前人呀, 知道嘛

紫鈴很感動地說:  兩個爸爸, 媽咪,唔理你哋個仔以前點都好, 我依家好深刻感受到佢好愛我同兩個仔架, 唔駛擔心我哋架喇.

卓鋒補充:  老婆, 仲有個女呀 (吻著妻子)

倩:  我哋三個唔阻你哋喇, 你哋倆夫妻恩恩愛愛知嘛

卓鋒紫鈴:  知道, 媽咪

卓鋒記起:  Hu爸, 爸爸, 聽日我返工廈, 同你哋一齊繼續研究淨化核輻射喎

Hugo:  隨時搵我哋啦

Venus:  我哋一向都最關心你架喇

卓鋒很感動地:  我依家知架, 早抖兩個好爸爸同媽咪.



兩位爸爸於火星和一個兒子在地球香港的工廈實驗室內埋頭苦幹地研究著全地球合作性淨化核輻射程序, 開始初步構思, 以整個大氣層為目標, 一次過把純天然的輻射及人為輻射影響以最快速度淨化, 天然輻射包括不斷受到來自太空的宇宙射線,以及來自包括食物和生活環境地球萬物中含有的放射性物質所發出的輻射照射. 人工輻射包括輻射在醫學上的應用很廣泛,包括X光放射學、核子醫學造影術及放射治療。醫學輻照是人工輻射照射的最大來源,還有最大規模的核電廠輻射災害。地球有歷史記載以來切爾諾貝爾核電廠事故正正是一個極度嚴重的災害,及地球第三次世界大戰後無數核電廠事故, 如紐約州的 Fitz Patrick 及 Nine Mile Point,大部份大大小小的核電廠事故只是切爾諾貝爾核電廠事故嚴重災害程度不到兩成,


擁有足夠高能量的輻射可以把原子游離。由於細胞由原子組成,游離作用可以引致癌症。一個細胞大約由數萬億個原子組成, 釋放出肉眼看不見的粒子或電磁波, 游離輻射引致癌症的概率取決於輻射劑量率及接受輻射生物之感應性。多種不同原素粒子,中子輻射可以加速至足夠高能量游離原子.


由於一個原子的衰變是自然地發生,即不能預知何時會發生,因此會以概率來表示。假設每顆原子衰變的概率大致相同, 不同放射性核素半衰期如下

氡219 (4 秒), 鉀38 (7.6分), 硒73(7.2小時), 碘131(8天), 鈷60 (5.3年), 銫137 (30.2年),碳14 (5,730年), 碘129(15,700,000年), 鈾235 (703,800,000年)

化學物亞鐵氰化鐵可把當中銫-137(Cs-137)核分裂的產物加快半衰期, 集合所有資料所知放射性核素不同的半衰期, 同步運用亞鐵氰化鐵加快Cs-137核分裂的產物的半衰期, 再運用純淨化空氣污染類似原理, 於地球大氣層外圍發出包圍整個地球的多用途過濾網相間快速地吸盤著所有放射性核素排放出外太空及過濾太陽及來自太空的宇宙射線的強力天然輻射, 盡減空氣中放射性核素的數量. 利用火星防禦網之原理研製出地球相同比例大少的多用途過濾網,過濾同時吸收太陽能量用於吸盤核素及排放的能量. 同步利用太陽能量引力過濾網的吸盤力把土地及海水中的放射性核素吸出並排出太空外, 至於海水中已被影響的生物並無他法改變它們的生命年期. 土地上的人類需自發性地避免接觸已受輻射影響的一切.

四年內不停的實地儀器監測, 所有放射性核素明顯減少了, 以目前進度, 預計少於五十年內可完全減至低於現時一成的水平. 意味著實驗空前成功. 全地球舉世歡騰地慶祝.

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...