Nothing

Nothing

2017年5月6日 星期六

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (十三)

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (十三)



火星裡Venus 和 Hugo 複雜的三角關係在不知不覺間微妙地演變至任何平凡人也不明白的階段, 他們曾經共同面對有機會一起死亡的陰霾裡, 多次共同分秒必爭地科技研究如何挽救金星人的性命, 還共同研究改善地球生態環境, 最重要 Venus 看到 Hugo 為了深愛妻子, 人生價值觀翻天覆地改變了, 內心豁達而強靭的意志, 願意屢行自己的承諾對妻子無任何肉體親密接觸, 更在她背後付出永恆的無私奉獻.  他們的關係比朋友還要緊密. 默認倩銅是心靈上共同擁有的妻子.


卓鋒在地球的家庭成員已由四人增至六人了, 計有爸爸丞卓鋒 (Chester Minister), 媽媽丞紫鈴 (TseLingMinister), 大孖兒子丞彥超 (Lynn Minister), 二孖兒子丞彥霆 (Lyndon Minister), 三女兒丞思靜 (Semine Minister), 四兒子丞志鏗  (Haley Minister). 四名子女在五年內出生.


智商遺傳方面, 大兒子和二兒子在地球已是資優生, 五歲已一同升讀小學三年級, 三女兒智商超越地球人, 比金星人更高, 四歲已擁有地球人大學一年級的智慧, 卓鋒唯有自己教導她, 而卓鋒與女兒有一種無形親切感, 樣貌還跟自己一式一樣, 只是溫柔女孩版, 因此非常痛惜她, 四兒子亦屬金星人高智商, 但剛出生, 還在餵哺母乳期.


樣貌遺傳方面, 大兒子和二兒子的樣貌已很俊俏與爸爸卓鋒有七成相似, 三女兒跟爸爸百份百倒模,而且事實無可能在宇宙任何地方找到如此頂級美貌的女孩, 最後四兒子亦是頂級俊男, 但他擁有自己另一種樣貌, 不像卓鋒, 也不像紫鈴, 說來很奇怪,他的樣貌居然有少許跟Hugo 相似, 他們因此估計紫鈴在他胎兒時常常跟 Hugo 訊息通訊有關.


卓鋒為了自己的大家庭購置了另一更為寬敞的花園別墅. 別墅內設有三間實驗室, 卓鋒固然擁有一間, 另兩間留給子女各自以自己的天份研製他們的實驗室儀器, 當遇到困難時才咨詢爸爸意見. 因卓鋒年少時曾經著魔沉醉於生物人體的醫學研究從不於生命人性的著眼點觀察,他對子女的性格行為加倍留意及關心.




卓鋒和紫鈴相隔一個月也會跟火星裡的家人用腦電波通訊還加用虛擬顯示屏觀看近況;

倩:  嘩, 你哋睇下我哋响地球啲孫個個咁靚仔靚女呀

鎂絲  (丈夫坐在她身旁):  係啦, 侄女個樣靚女到呢,從未見過呀

劍銘擁著妻子 Hilda:  哈哈, 細細佬個樣大個咗好多呀, 不過就仲未大得過我

振鋒:  係啦, 細佬個樣依家大我少少喇, 都唔知你係細佬定哥哥呀

倩:  細佬大你個樣少少啫, 最多咪大你兩三年, 但佢已經做咗四個人仔嘅爸爸喇, 振鋒你都要快啲結婚喇 (因時空穿梭令時間改變關係, 幸好卓鋒研製了火星時的營養糖, 他和紫鈴的樣貌比一般同年齡的人年輕更多)

Venus:  卓鋒, 你睇吓思靜幾靚女, 依家唔駛擔心佢似男仔啦, 哈哈

思靜:  爺爺, 見到你同細伯父個樣, 真係覺得好好笑呀, 同我同爸爸一樣架

Hugo 也到 Venus 的家裡一聚與卓鋒經顯示屏看近況:  係一樣, 但你係女仔嘅靚呀

靜:   Hu 爺爺, 細佬鏗鏗都好似你喎, 真係得意, 都好似你咁靚仔呀

倩:   就係唔知點解, 你兩個爺爺話可能你媽咪有咗你細佬時成日同我哋通訊時, 你個 Hu 爺爺當時嘅腦電波特強, 令到你個細佬好似佢囉. 實在太神奇.

Lyndon:   明明我係二哥哥嚟架嘛, 細妹啲思想仲大過我, 好奇怪咁嘅

Lynn:   細佬, 好奇怪咩, 細妹遺傳晒爸爸同爺爺嘅全部智商嘛, 我哋只不過遺傳咗部份, 但你唔好唔記得我哋响地球嘅學校已經好突出架喇, 啲同學咪同你依家嘅感覺一樣囉, 我哋細佢哋咁多, 但叻過佢哋囉.

Hugo:   卓鋒, 你個大仔諗嘢好成熟喎, 真係乖孫

Venus:  你哋咁多個要相親相愛架, 如果想同我哋住响火星嘅屋企人傾計, 隨時可以腦訊息我哋架, 知道嘛.

卓鋒:  放心, 爸爸, 我會好好睇住佢哋架喇,唔會比佢哋行差踏錯架, 我絕對唔會再比不幸出現.

倩:  乖仔, 咁就最乖喇.



三女兒思靜十歲跟爸爸學習時;

靜:   爸爸, 同兩個爺爺, 嫲嫲訊息通訊時知道詳細嘅火星生活, 我諗我可以將火星嘅生活方式搬嚟地球, 你話好唔好呀?

卓鋒:   乖女, 爸爸都有諗過, 但地球大火星好多,要實行比較多嘢要考慮, 要好小心處理. 但有樣嘢我諗依家會行唔通, 就係瞬間轉移呢個功能比較難做到, 因為除咗腦電波功能, 就算幫到地球人植入電波功能, 仲要好多其他考慮因素好似房屋運輸交通配套, 國防安全, 仲有好多好多, 牽連好大.最多只可以比佢哋用到腦電波溝通, 轉移就暫時唔好諗住喇, 將來所有規劃改變晒, 先再考慮都未遲. 其他,如果你想試, 爸爸可以幫你手嘅.

靜:   好呀爸爸, 就咁決定架喇喎


於是他們倆父女, 開始由香港這地方嘗試把火星生活方式搬進這城市, 卓鋒帶女兒走到不同地方實地看看香港的衣食住行規劃,食水, 原料運用過程, 平日思靜和家人出外時,雖然當時只有幾歲大, 已發覺身邊的男性必定以非常傾慕的眼光, 女性例必羨慕及妒忌, 卓鋒及紫鈴非常小心地保護她, 但卓鋒自己也自身難保, 身旁女子像盲了般永遠看不到紫鈴的存在, 刻意的投懷送抱, 令卓鋒, 不停地警告她們,請勿騷擾他們一家. 到他們倆父女自己察看環境時, 狂蜂浪蝶嚴重程度不可想像;

卓鋒:   思靜, 我哋都係唔好出嚟視察環境喇, 睇落仲會阻慢我哋嘅研究,反屋企响地球嘅互聯網搵資料, 再加埋太空嘅星際空間門搵啦, 可能仲會快啲.

靜:  爸爸, 點解啲人成日都阻住我哋做嘢架, 咁多嘢講, 又成日望住我哋喎

卓鋒:   乖女, 你大個仲會更多呀, 返屋企先解釋你聽,諗諗下, 搵埋兩個爺爺幫手, 可能會仲快

靜:   好呀, 最鍾意兩個爺爺, 同嫲嫲架喇

卓鋒:   爸爸都係, 返屋企喇



回家後, 卓鋒順帶教導四名子女性教育, 分開兒子及女兒教導;

卓鋒:  彥超, 彥霆, 志鏗, 你哋三個嘅思想响同齡嘅男仔嚟講已經好成熟架喇, 今日爸爸同你地傾下性嘅問題

三兄弟同時回應:  吓, 我哋識架喇喎

卓鋒:  你哋又有幾識呢?

超:  男同女嘅性器官構造, 交配成孕過程, 都可以响學校學到架啦

霆:  係呀

志鏗:  爸爸, 雖然我得六歲, 但我識响網上睇到啲醫學知識架嘛

卓鋒:  如果你哋有留意呢啲知識, 咁你哋要知道所有呢啲嘅正確性觀念先得

超:  正確嘅性觀念咪就係唔好亂搞男女關係囉

卓鋒:  除咗呢啲, 我想你哋清楚依家社會好多人唔理男女都會搞, 你哋除咗唔好亂搞女仔之外, 唔可以比男人侵犯架, 同自己嘅固定女朋友就無問題. 志鏗咁細個生理上都仲未需要住, 大個就要小心啲自己嘅行為喇, 同埋唔好比人搞呀, 仲有你哋千祈唔好亂飲啲人比你哋嘅飲品呀, 嚴禁濫藥毒品呀, 你哋三個有乜問題都要即刻同爸爸講呀, 知唔知呀

超:  呢個當然啦, 爸爸放心, 我會幫你睇住兩個細佬架喇

卓鋒:  你哋兩個哥哥都要保護細妹架, 知唔知

彥超彥霆異口同聲:  呢個一定啦, 細妹個樣靚得咁誇張



到女兒思靜時;

卓鋒:  思靜, 响我哋未開始研究火星生活點樣可以响香港實行前, 爸爸想同你依家傾傾男同女嘅性別問題

靜:  爸爸, 我大個女架喇, 知道性係乜嚟架喇,我成日睇資料同研究醫學架嘛

卓鋒:  都係吖, 你响街成日見到啲人不停咁騷擾我哋, 爸爸係男人, 就話唔驚啫, 你係女仔嚟架, 要學識保護自己架, 我希望你好似媽咪咁乖,結咗婚先至同將來嘅老公有性行為架.

靜:  放心啦, 爸爸,我會保護自己

卓鋒:  你真係識之好呀, 千祈唔好比男人掂呀, 唔好亂飲啲人比你嘅嘢呀, 男女都係呀, 嚴禁濫藥毒品呀, 等於自殺架.

靜:  爸爸, 你要我點做你先至會放心呢?一係咁喇, 我應承你, 二十歲後先至諗同男仔拍拖喇,好唔好

卓鋒:  思靜, 當然好啦,但幾歲都唔好同男人有性行為呀, 除咗將來嘅老公呀, 唔係喇, 你一定要同我同媽咪或者兩個哥哥佢哋先至好出街呀, 知道嘛.

靜:  爸爸, 你會唔會過份緊張咗啲呢

卓鋒:  思靜, 都係嗰句,爸爸係男人, 可以保護自己, 但你唔同, 爸爸同媽咪都會好擔心你架

靜:  爸爸, 睇嚟我都要做啲可以令你驚嘆嘅嘢,你先至知我大個女架喇, 我就將香港呢個城市除咗瞬間轉移, 所有嘢都同火星生活一樣喇.

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...