Nothing

Nothing

2017年5月6日 星期六

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (七)

【Venus Minister VIII 之 天地傳說】 (七)

 就在卓鋒剛剛和父母傾訴完,紫鈴致電卓鋒,一般女孩只會等待對方致電,但紫鈴是一個比較單純的女孩,只要認定對方為朋友或男朋友,因為卓鋒是她人生的第一個男朋友,朋友她會全情投入珍惜友誼,處處為朋友著想。男朋友更應不用多說了,只會一心愛他,一心一意對為他著想。

鈴:  喂,卓鋒

卓鋒:  紫鈴,你食完飯喇?

鈴:  係呀,沖完涼添喇,準備瞓覺,打電話比你想叫你都早啲瞓,唔好再唔夠精神喇

卓鋒:  我今日瞓咗咁耐,都唔眼瞓,而且好掛住你,又點會瞓得著呢

鈴:  吓,咁點算呀,你屋企又無奶喎,唔係飲杯熱奶會瞓得好啲架

卓鋒:  唔駛啦,就算唔係今日晏晝瞓咗,我都會瞓唔著架啦

鈴:  其實我都係呀,我都好掛住你呀,第一次見到你已經好鍾意你架喇,但你知你架喇,全部女仔都會鍾意你架嘛,咁我咪都覺得自己鍾意你都係你個樣囉,不過又唔可以唔認架喎,唉,都唔知點講,當時個心情好複雜

卓鋒:  咁我又唔係第一次見你就鍾意你架喎,我從來都未鍾意過女仔架,都唔知乜嘢叫鍾意,所有女仔自動會走埋嚟。响 lift見過你後,先至有諗過你,但只係見完嗰日有諗過,之後都無架喇。跟住同你食完餐飯之後就不停諗住你,但我都未知咁就叫鍾意架喎,到上床瞓覺,瞓極都瞓唔著,成晚諗住你,咪覺得咁可能就係鍾意囉。人嘅腦真係複雜

鈴:  哈哈..你呢啲咁叻嘅人,係咪樣樣都要分析得清清楚楚架

卓鋒:  都係架

他們電話傾訴到半夜,紫鈴開始眼睏,卓鋒就為她好,讓她睡覺了,自己也在一刻睡著了,她們各自睡得很甜。



翌天一大清早,卓鋒致電紫鈴他會到她家大樓下昨晚同一位置等她,途人不停看著,並不是他的跑車,而是他本人;
卓鋒車裡打開車門,紫鈴入車廂後,卓鋒吻一吓紫鈴的唇,就在這剎那,原來紫鈴的爸爸剛剛行經卓鋒跑車位置,看得清清楚楚這一幕。卓鋒準備駛出太和邨,她爸爸敲打女兒邊的車門,他們兩一同轉看窗位置,卓鋒不明所以,但紫鈴要求卓鋒把車窗打開;

鈴:  爸爸,做乜事呀?

鈴爸:  你男朋友呀?做乜唔帶佢返屋企比我哋見下呀?

鈴:  爸爸呀,我哋啱啱開始拍拖架,唔同你講喇,我哋要返工喇

卓鋒:  原來係世伯,世伯你好呀,我係卓鋒呀,有機會去你屋企拜訪你哋一家吖,我哋依家趕住返工。唔好意思,再見喇!
紫鈴爸爸其實不太相信眼前如此美貌的男孩會是自己女兒的男朋友。


卓鋒開動跑車離開紫鈴家大樓往公司出發;

鈴:  卓鋒,陣間到公司唔好停响公司門口吖,遠幾個街口比我落車吖

卓鋒:  點解呀?

鈴:  我唔想啲同事知我哋拍緊拖呀,我會犯眾憎架,全部女仔都會好憎我架喇

卓鋒:  點會呢,你咁講,我咪唔拍得拖?個個同我一齊嘅女仔都會比人憎,咁咪好唔得閒,你唔駛理啲人架喎,有我响度保護你喎

鈴:  但我個樣都唔靚,啲人會話我不自量力架

卓鋒:  我唔係鍾意你個樣架,我係鍾意你個人呀,再講,我覺得你靚咪得囉,你理得啲人點睇你。唔駛理啲人啦,响我背後話你啲人我就無辦法,如果有人敢响我面前話你,我會兜口兜面鬧醒佢架,比啲自信你自己,乖,我唔想你無端端要行多幾條街。
結果卓鋒讓紫鈴在公司門口下車,自己再駛進停車場。

結果某些同事看到,一傳十,十傳百,全科學園的人也知紫鈴跟卓鋒的關係。當然如紫鈴預料,她被所有未婚女同事排擠,很多人覺她不自量力,亦有很多人覺得卓鋒的品味很奇怪。卓鋒沒有理會他人,我行我素。紫鈴在給人排擠下的工作環境悶悶不樂,但深入想清楚,自己有如此優質的男朋友,到任何地方也會遇到相同情況,唯有學習男朋友的心態,不理會閒言閒語。



他們甜蜜了兩個月後,紫鈴的爸爸多次要求女兒帶男友回家,紫鈴不勝其煩答應爸爸,問準卓鋒後,卓鋒當然很樂意,紫鈴家晚飯時;

鈴爸:  咁耐先至上嚟坐呀

鈴:  爸爸,咩耐呀,卓鋒好忙架

卓鋒: 係啦,都好似耐咗啲,唔好意思

鈴媽: 食啲無餸飯吖

卓鋒:  伯母我唔客氣喇

鈴爸: 卓鋒,你做邊行架?

鈴哥: 爸爸,佢咁出名你都唔識,佢係依家香港唯一一個 ChiefScientist Officer 嚟架

鈴弟:  咪係,我咁細個都識佢呀,爸爸你有無睇新聞架,唔識佢個名都認得佢個樣啦,俊成咁,地球邊有人咁俊架

鈴:  細佬係都唔駛講出嚟架嘛

卓鋒:  世伯咁我唔駛講啦呵

晚飯後兩兄弟不停問卓鋒的科學問題,因他們有限的知識,卓鋒只可告訴他們淺易的科學。

鈴:  喂喂,你哋兩個唔好再問喇,卓鋒要返屋企瞓覺架喇

鈴哥:  咁好啦,得閒再傾過吖

卓鋒:  有機會

鈴:  卓鋒我送你落樓下吖

卓鋒:  唔駛,你一個人危險,我自己走就得架喇,世伯伯母再見,兩位兄弟再見(在門前吻一下紫鈴嘴唇,微笑著,早啲瞓,聽朝接你返工)




翌日,卓鋒返回公司,在辦公室坐下後,有一人事部職員帶同一位新入職的下屬介紹卓鋒認識;

人事部職員:  丞生,呢位係政府新請返嚟幫你手嘅科學研究員,呢份係佢嘅履歷

Hazel,28歲,美國著名學府科學博士

地球人的形容;外貌在地球已算美麗,身高175cm,家住香港豪宅 (在香港她一出生已是人生勝利組)

Hazel:  丞生,你好,我係Hazel 呀,以後你多啲教我喇

Hazel 在未入職前已查清楚卓鋒的一切在港資料喜好及性格,看到他真人時,簡直不能相信自己的眼睛,心裡計劃一定要得到手

卓鋒:  叫我 Chester 喇

他們在公司研究室一起研究著地區性的空氣污染,計劃分區淨化,Hazel 表現了她的個人智慧,她在地球已是卓鋒少有見到的有學識人仕,而且還是個女孩,對著她有數不清的話題.

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...