Nothing

Nothing

2017年6月11日 星期日

關係逆轉年齡挑戰 (六) 完

關係逆轉年齡挑戰 (六) 結局篇



Connie 沒有給他任何回應, Carter 嘗試雙手擁抱她, 她已沒有反抗了, 倆人坐在地上保持擁抱著的姿勢數分鐘之久, 無聲勝有聲, Connie 先起來到廚房準備食物給他;

Connie:   「你响飯廳等吖」

Carter 等待著時, 趁有時間, 入兒子房間看看他,太像樣了, 在 Connie 肚裡時, 她必定很想念兒子的爸爸即是自己, 再回到飯廳中等候她.

十五分鐘後,  Connie拿出一碗熱騰騰的日式烏冬麵還有雙蛋及時菜在面, Connie 看著他吃;

Connie:  「聽日星期六, 你要返工架喎 , 快啲食完就返屋企喇, 出面啲風應該無咁大架喇」

Carter 失望地放下雙筷:   「你唔係應承比我同你一齊住架咩?」

Connie:  「諗落, 呢個世界真係唔係只係我哋倆個人架, 仲有你父母呢,我應該同你媽咪差唔多咁大, 佢哋一定唔會鍾意我架, 你食完就返屋企喇, 只要你應承我唔攞走我個仔, 你得閒可以嚟睇下個仔嘅 .」

Carter:  「我一早已經同我父母講咗我哋嘅所有嘢架喇, 佢地唔反對我哋呀, 我哋都一家人一齊住, 又點會攞走個仔呢, 仲有, 呢個家我都有份架,以後屋企所有嘅雜費我出, 我份人工應該夠架, 再唔係呢幾年我儲咗筆錢可以應付不時之需架.」

Connie:   「再過多十年八年, 我變咗阿婆, 你會比人笑架.」

Carter:    「到時我都中佬啦 , 唔再後生架喇, (微笑著) 仲有, 乜唔係老婆越老越可愛架咩.」

Connie:   「唔好叫我老婆, 我哋嘅年紀唔夾, 做阿媽就差唔多, 所以我係唔會同你結婚架, 到你搵到個好嘅女仔, 我係唔會阻你嘅幸福架, 總之都係嗰句, 你唔好分開我哋倆母子就得架喇 , 其實我哋最好都係唔好一齊喇 .」

Carter:   「唔好, 求你吖, 同番我一齊吖, 我發誓一定唔會分開你哋 , 仲一定唔會搞散我自己呢個家架.」

Carter 繼續:    「咁我响度同你哋一齊唔走架喇, 我聽日唔駛返工呀.」




Connie心底裡還是有保留有掙扎, 最後還是安慰著自己, 就算到最後他不愛自己, 至少自己是愛他的, 可以跟他多久就多久吧:  「咁你食完就沖涼瞓覺喇, 我開定缸水你沖吖 .」

Carter:   「你對我真係好」

Connie:   「慢慢食」

Carter 吃完行入睡房的浴室, Connie 正在試水溫:   「 再加多少少熱水就得架,啲水溫就夠熱架喇, 你鍾意熱啲架嘛 , 我仲加咗啲浴鹽 .」

Carter:  「仲有香薰添喎 , 好香 .」

Connie:  「係呀, 有安神作用架, 等你可以 relax 下嘛 .」

Connie 正想替他脫去衣服時;

Carter 顯得驚慌:  「我自己沖得喇」

Connie 她發覺事有蹺蹊:   「Carter 唔駛驚, 我以前間中都會服侍你沖涼架啦 」

Carter:   「我驚我啲疤痕會嚇親你」

Connie:   「你又話我哋一齊生活, 一齊生活就乜都要一齊面對架啦, 每個人都會有唔想比人知嘅一面,其實我都唔知應該點形容我同你嘅關係, 夫妻咩我又太老, 男女朋友咩我哋又有個仔, 唔理點都好喇, 總之一齊生活得就乜都要坦白,好似我以前唔同你講我幾歲, 最終你決定離開我咁, 就係因為唔坦白, 如果我當初坦白, 我哋可能唔會一齊咁耐, 而你就唔會因為慣咗優質生活而走捷徑去做鴨, 你就唔會有咁大嘅陰影, 其實係我間接累咗你架, 你知唔知我依家好後悔呀. (痛哭著)」

Carter:   「邊關你嘅事, 係我貪圖享樂之嘛 , 點怪得你, 就算無同過你一齊,以我嘅性格, 只要試過舒適, 都會走捷徑; 講番你吖 , 你不顧一切咁去愛我,驚自己會害咗我, 自己去面對所有事, 計落係我害咗你就真, 要你做咗單親媽媽咁多年.」

Connie:   「我真係唔介意做單親媽媽架, 講到呢方面, 就好似我要照顧傑仔咁, 佢啲屎屎尿尿又咪要處理, 愛對方時更核突都可以為佢做架啦, 佢嘅缺點優點通通都包容接受架, 愛一個人嘅時候, 對方個樣幾咁醜樣都會識得欣賞架.」

Carter:   「你包容我嘅所有, 我依家知架喇, 講到樣, 你外表就算依家唔化妝根本就一啲都唔老, 仲靚過好多後生女添, 更何況你心地仲咁好咁愛我, 我嗰時都唔識珍惜, 依家我點都唔會咁傻架喇.」



Connie 嘗試安撫他, 令他能再面對自己的疤痕, 忘記那段令他陷入痛苦的記憶;

Connie:   「你依家知我點諗, 咁就唔駛怕, 等我服侍你沖涼啦 , 橫掂我聽日都唔駛返工, 傑仔唔駛返學無咁早起身.」

Carter 緊捉著她雙手:  「我以前真係蠢,你真係好完美, 但話時話吖 , 係你唔肯嫁我之嘛 , 但我以後當你老婆架喇.」

Connie:   「我唔想你將來搵到個好女仔又要等同我離婚咋 , 無人知將來點, 總之我只會想你幸福, 唔講呢啲喇, 睇下你所謂會嚇親我嘅疤痕先啦.」

Connie 替他脫下衣服, 看到他身上有兩條各至少一尺長的牙狀疤痕, 眼淚頃刻洶湧流下, 撫摸著他的疤痕, 急忘擁抱著他泣不成聲地:   「你嗰時一定好痛」 (心想為何有人那麼變態用有刺的鞭, 鞭打別人呢)

Carter 替她式乾眼淚, 反過來再擁抱著安慰她:   「唔駛擔心,我依家唔痛架喇.」

Connie繼續替他脫去所有衣服, 安助他到浴缸裡, 坐在浴缸邊, 替他按摩背部及全身, 她同時發覺 Carter 有所不同, 因她觸及他重要部位時, 他並沒有反應, 估計他可能已有心理陰影了, 替他洗澡完畢, 用特大柔軟毛巾包裹著他全身, 拿出早已準備好安放於浴室的睡衣替他穿上, 這是跟他同居時的衣服.

Carter 很窩心地:    「我啲日用品全部都仲响度呀?」

Connie:    「係呀, 我保存得好好架, 快啲上床休息啦 , 你都好攰架喇.」

Carter 牽著 Connie 的手上床就寢, 還告訴她:  「你係咪覺得好奇怪, 我起唔到呢?」

Connie:    「唔奇怪, 我知道發生乜事, 唔駛擔心, 性並唔係人生嘅全部,慢慢嚟 , 你咁叻好快會克服到.」




Carter 擁抱著 Connie 柔軟的身體而睡, 感受著她獨有的體溫香氣, 他的小弟弟好像有些微反應般,他嘗試持久而溫柔地濕吻著她, 她的唇亦是那麼熟識而富有安全感的感覺, 令他再想進一步嘗試,於是他為 Connie 脫去睡裙, 她上圍是豐滿了,因有了自己兒子的關係, 但只有上圍改變了, 其他部位依然纖細, 對她的身體有著無限的愛戀感, 雙唇繼續擁吻, 同時撫摸著她那柔軟的山峰, 當他們全裸的身軀緊貼著時,令 Connie 意想不到, Carter 的小弟弟已變成巨鵰重振雄風的狀態.


她為他的康復而興奮, 雙手輕托著他的臉:  「你好犀利呀」

Carter:   「因為你係我老婆囉 , 同老婆一齊係天經地義架嘛 , 老婆, 我嚟喇.」

Connie 微笑回應, 他強勁而堅實地衝入, 最後倆人非常滿足地擁抱著甜睡到天明.

這心理疾病陰影困擾了他三年, 最後是自己兒子的母親把他徹底醫治.




筆者後話: 


由男女性格逆轉, 或男女相互對駡, 欠缺同理心, 無容人之量, 互相猜疑, 斤斤計較, 各自尋找可保護自己, 願意為自己無限付出的另一半, 但大前題是自己必需少付出, 甚至零付出. 這些另一半通常也是上了年紀的男或女, 因他們在社會上大都有經濟基礎及人生歷練, 有可能懂得包容睇諒另一半. 但那些自私地尋求到的, 到最後還是因嫌棄伴侶年老而分開, 只因他/她們的自我中心能夠無限地放大;


故事中男女主角, 他們往後年齡差別才是值得我們深入思考的問題, 因社會趨勢越多母子戀,大差距的所謂姊弟戀 (因女人總不能面對自己真實年齡,拒絕接受實際是可說成母子戀的事實,例如十二歲或以上已可成為人母的事實),父女戀; 他們有多少對能到死也能相愛呢? 本故事男主角經歷一次非人道的對待後, 從精神病的陰霾走出來, 對人生有了深刻的體會, 到女方年老色衰時, 雖然外人看來非常嘔心, 想必有可能因他的個人經歷從而珍惜女主角, 跟她天長地久. 但願如此!



~~【關係逆轉年齡挑戰】全篇完 ~~

沒有留言:

張貼留言

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活

日思夜想的偶然 (一) 凱鈴的夢境奇遇及日常生活 工作後帶著沾寒沾凍, 四肢乏力的身軀回家, 天公還開我玩笑, 風雨交加, 有雨傘等同無的情況下, 無暇顧及身邊步伐匆忙擦身而過的行人, 驚險處處地多次被行人推撞到, 還需與看不到末端的一行人排隊輪候著公共小型巴士的一席...